نوشته شده توسط : سیمین

هتل سیمرغ کیش

هتل سه ستاره سیمرغ کیش در ابتدای خیابان جهان، بعد از بازار مرجان با مساحت ۲۰۲۳۴ متر مربع در بلندترین منطقه جنوب شرقی و جزیره کیش واقع شده است.

هتل سیمرغ کیش با حضور پرسنل آموزش دیده و دارا بودن امکانات رفاهی - تفریحی پذیرای مسافران محترم تور کیش میباشد. 

در این هتل ساحلی با ارائه بهترین خدمات، اقامتگاهی دلنشین با قیمتی مناسب در محیطی سبز با درختان نخل و گل های زیبا را برای میهمانان عزیز تور کیش فراهم میکند.

از این رو با توجه به مسافت کم هتل سیمرغ کیش با دریا و مسیر دوچرخه سواری جزیره و فاصله کوتاه تا مراکز گردشگری از جمله دلفیناریوم و کلوپ مریم و باغ پرندگان نظر اکثر مسافران تور کیش را جلب کرده است.

در هتل سیمرغ کیش امکانات رفاهی - تفریحی از جمله: پذیرش 24 ساعته ، اتاق های آرام ، اينترنت در اتاق ، پاركينگ، رستوران ( با ارائه بهترین غذاهای ایرانی ) ، کافی شاپ با نوشیدنی های متنوع و تازه، خشکشویی ،  تلويزيون LED در لابي - آنتن مرکزی و سیستم اعلام حریق برای میهمانان عزیز تور کیش  فراهم شده است.

هتل سیمرغ کیش همچنین با حضور کارکنان مجرب ( مسلط به زبان های انگلیسی و عربی ) و اقامتگاهی خاطره انگیز سعی بر ایجاد سفری به یاد ماندنی برای مسافران تور کیش دارند.

 

هتل آنا کیش

هتل آنا کیش در سال ۱۳۷۷ به بهره برداری رسید .این هتل 3 ستاره با داشتن ۱۵۲ اتاق با چشم انداز زیبا که ظرفیت این اتاق ها معادل ۱ تا ۵ نفر می باشد پذیرای گردشگران تور کیش است .در زمینی به مساحت ۸۵۰۰ متر مربع در میدان امیرکبیر جزیره کیش یکی از هتلهای مطرح چهار ستاره کیش واقع شده است.همچنین هتل آنا کیش دارای حیاط و محوطه ی زیبا و دلباز اختصاصی می باشد که میهمانان تور کیش می توانند اوقات خوشی را در آن سپری کنند .

امکانات هتل آنا کیش:

ترانسفر فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، یک شب شام رایگان در هتل داریوش ، تخفیف پارک دلفینها و پرندگان ، تخفیف کشتی تفریحی کیش رز میباشد.از امکانات رفاهی و تفریحی هتل آنا کیش می توان به استخر، سونا ، جکوزی ، ماساژ ، پيست دوچرخه سواري ، سالن بدن‌سازي ، سالن بيليارد و سالن ورزشي اشاره کرد .

سایر خدمات هتل آنا کیش شامل تلفن ، اينترنت ، تلويزيون ، یخچال ، تهويه مطبوع كامل‌ ، سرويس فرنگي ، سشوار ، ماهواره ويدئو و راديوي مركزي ، کافي شاپ ، رستوران ، لابي ، مينى بار ، روم سرويس‌ ، خانه داري ۲۴ساعته ، سالن برگزاري مراسم ، تالار كنفرانس ، تالارهاي چند منظوره ، خدمات لباس‌شويي ‌و خشکشويي ، خروجي اضطراري‌ ، برق اضطراري‌ ، پله اضطراري‌ ، سيستم اطفاي حريق ، صندوق امانات ، اجاره ماشين ، تاکسي سرويس ، پارکينگ ، فروشگاه در هتل ، گشت سياحتى جزيره و گشت بازارها می باشد .مسافران تور کیش با اقامت در هتل آنا کیش می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 

مطالب مرتبط:

 تور کیش تابستان 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره کیش,ارزان ترین هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ارم کیش

شما میتوانید اوقاتی خوش همراه با آرامش را در هتل ارم کیش سپری کنید. هتل 4 ستاره ارم در بلندترين منطقه سياحتي شمال شرقي جزيره زيباي کيش واقع گرديده که مشرف به درياي نيلگون خليج فارس با يکصد هزار متر مربع عرصه و اعيان مي باشد و مجهز به سيستم تهويه مطبوع مرکزي ومحيطي سر سبز با درختان نخل وگل وگياه و محوطه سازي زيبا و آبنماهاي پر طراوت است.مسافران تور کیش با اقامت در این هتل میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

امکانات هتل ارم کیش:

هتل 4 ستاره ارم داراي ۲۱۰ اتاق،۳۰ رويال و پرزيدنت سوئيت در ساختمان اصلي و۱۴۰ سوئيت آپارتمان در محوطه و دو استخر و سونا با کليه امکانات مراکز و فروشگاههاي تجاري، رستوران، کافي شاپ هاي متنوع با انواع غذاهاي ايراني وخارجي،رستوران گردان ،رستوران سنتي ،فست فود،تالارهاي مخصوص ازدواج و جشن تولد و همچنين دو سالن آمفي تئاتر ۵۰ و۴۰۰ نفره و يک سالن کنفرانس ۴۰ نفره است.

گالري و سالن چند منظوره کلوپ ورزشي و تفريحي وسالن بيليارد از ديگر امکانات هتل ارم مي باشد. ساخت پلکاني هتل ارم  باعث گرديده که ۸۰ درصد اتاق هاي آن روبه دريا باشد واتاق هاي روبه جزيره نيز به خاطر اشراف کامل بر جزيره کيش و زيبائيهاي بي نظير آن، ارزشي برابر اتاق هاي روبه دريا دارد . سوئيت آپارتمان هاي محوطه در ميان باغي از نخلستان و گل و گياه و فضاي سبز واقع گرديده است که گذراندن اوقاتی خوش در جزیره زیبای کیش برای گردشگران تور کیش فراهم میاورد.

 هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش یک هتل 4 ستاره است که درسواحل نیلگون خلیج قرار گرفته وخدمات منحصر به فردی به مسافران تور کیش ارائه می دهد  قیمت هتل گاردنیا کیش بسیار مناسب میباشد. هتل گاردنیا ما بین میدان امیر کبیر و حافظ و در بلوار هرمزواقع شده است.

هتل گاردنیا کیش دو فاز هتلی و ویلایی تاسیس شده است که سوئیت های ویلایی در محوطه هتل قرار گرفته است . از هتل تا مراکز خرید کیش فاصله کوتاهی دارد. سوییت لوکس هتل گاردنیا  کیش با امکا نات کا مل رفاهی جزوهتل های ساحلی کیش محسوب می شود.هتل گاردنیا از دو فاز تشکیل شده که فاز ۱ ساختمانی شامل ۲۱ واحد ویلایی با انواع اتاق های لوکس و زیبا با فضایی دلباز و حریم فضای سبز در سال ۱۳۹۰ به بهره برداری رسید . فاز ۲ مجموعه گاردنیا شامل ساختمان اصلی در ۵ طبقه سرسرای باران , کافی شاپ نسیم , رستوران نخل نماز خانه آقایان و بانوان , سالن اجتماعات و پخش فیلم و.. در سال ۱۳۹۳ به بهره برداری رسید. گردشگران تور کیش می توانند لحظات خوشی را در هتل گاردنیا کیش سپری کنند.

 از امکانات ویژه هتل گاردنیا کیش می توان به استقبال فرودگاهی ، سرویس رایگان مراکز خرید یک بار در روز ، تخفیفات ویژه گردشگری ، ۲۰% تخفیف بیلیارد و رستوران سنتی هتل ، ۵۰ % تخفیف مجموعه تفریحی هتل گرند کیش برای مسافران تور کیش اشاره کرد.

 

مطالب مرتبط:

 تور کیش تابستان 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش,هتل های خوب کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های معروف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ترنج کیش

 

آدرس

کیش - میدان جاسک - ابتدای جاده جهان

امکانات

یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، ترانسفر فرودگاه، لابی، اینترنت در لابی،

توضیحات

ساخت دو جزیره مصنوعی در هتل دریایی برای جذب پرندگان مهاجر و حفظ اکوسیستم طبیعی مجموعه انجام گرفته است .

دلایل انتخاب

مجموعه گردشگری و هتل 5 ستاره دریایی ترنج در شمال غربی جزیره کیش (در خلیج فارس ) در منطقه بکر با اکوسیستم طبیعی واقع گردیده است. این مجموعه در دو فاز تعریف شده است فاز اول هتل بر روی آب و فاز دوم هتل طبقاتی ساحلی ( در حال احداث ) و همچنین رستوران ساحلی ، کافی شاپ ، فست فود ساحلی ، رستوران بزرگ خورشید بر روی آب با کف شیشه ای ، کافی شاپ ، رستوران فرنگی بر روی دریا ، رستوران تاج ترنج بر روی آب با دید بسیار عالی از غروب و آبهای آزاد خلیج فارس ، سالن اسپا – ماساژ با کف شیشه ای ، سالن جیم ( ورزش ) کف شیشه ای ، خانه بازی کودک ، مزون ، سالن بیلیارد و … می باشد.در ساخت این مجموعه تمام تلاشهای انجام گرفته گروه مهندسین سازه ، مشاور ، طراحی و اجرا بر این اساس بوده تا هتل دوستار محیط زیست باشد و کمترین آسیب به محیط زیست برسد و از میهمانان گرانقدر هم انتظار می رود با توجه به اینکه اعتقاد عوامل مجموعه بر این است که شما در اصل میهمان طبیعت هستید موارد حفظ محیط زیست را کامل و جامع عمل نمایید. موقعیت جغرافیایی و نوع ساخت منحصر به فرد و خاص این مجموعه باعث گردید که مناظر فوق العاده زیبایی برای میهمانان فراهم آید. از جمله غروب خورشید ، تصاویر زایدالوصف از دریا ، امواج ، مرجانها، فضای سبز ، ساحل و...

 

 

 

هتل ترنج کیش

 

هتل ترنج کیش

 شما می توانید در تور کیش در بهترین هتل های آن اقامت کنید و از جاذبه های دیدنی آن دیدن کنید و از سفر خود لذت ببرید.

هتل بین اامللی 5 ستاره ایران کیش در تیرماه  1393 با 700 متر مربع زیربنا در مقابل پارک شهر کیش بنا شد. این هتل دارای 7 طبقه، 130 اتاق و 310 تخت خواب می باشد. این هتل از معماری بسیار زیبایی برخوردار است. این هتل در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های کیش متفاوت می کند. در ساخت این هتل بیش از 55 میلیارد تومان هزینه شده است. طاحی هتل ایران کیش به گونه است که اتاق هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. در تمام طبقات و اتاق های این هتل بین المللی اینترنت وجود دارد و تنها هتلی در جزیره است که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) می باشد. این هتل از دریا 20 دقیقه فاصله دارد.

iran_hotel_1.jpg

 

امکانات هتل ایران کیش:

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی، سالن همایش، رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی، اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری ۲۴ ساعته، پارکینگ سرپوشیده، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و...

iran_hotel_2.jpg

iran_hotel_3.jpg

iran_hotel_5.jpg

iran_hotel_4.jpg

iran_hotel_6.jpg

iran_hotel_7.jpg

هتل شایگان کیش

_شایگان.jpg  

ic_staron.png

نوع هتل: 5 ستاره تاپ        تعداد اتاق ها : 140

آدرس : کیش،ابتدای بلوار رودکی 

 

 

هتل 5 ستاره شایگان کیش در زمینی به مساحت 15000 مترمربع و در بهترین نقطه از نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش قرار دارد.

این هتل دارای 140 باب اتاق، سوئیت، ویلای لوکس و آپارتمان ویژه در 6 طبقه بوده که هرکدام دارای رنگ بندی متنوع و امکانات کامل اقامتی و رفاهی هستند.

هتل  زیبای شايگان كيش با مشرف بودن عمده اتاقها به آبهای نيلگون خليج همیشه  فارس و رنگ آميزی متنوع طبقات موجب گرديده مهمانان از رضایت خاطر بیشتری از این هتل یاد نمایند.  هتل شایگان کیش با دسترسی پياده 2 تا 5 دقيقه ای به بازارهای پانيذ و مرکز تجاري پرديس از جايگاه ويژه ای برخوردار است.   



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش,معروف ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مرکز تجاری کیش

این مرکز خرید با بيش از 400 واحد تجاري و چندين كافي شاپ و رستوران گردان بزرگترين بازار جزيره زیبای کیش است. اين بازار در سال 1379 در زميني به وسعت 11.000 مترمربع واقع شده است.

8.jpg نوع نوع

 

مرکز تجاری کیش دارای ۴۷۹ واحد تجاری شکیل و بزرگ ، با زمینه فعالیت پوشاک، کیف و کفش، ساعت، عینک، بهداشتی و آرایشی، لوازم خانگی، وسایل صوتی و تصویری، وسایل آشپزخانه، مواد غذایی، مکمل‌های غذایی و دارویی، موبایل و تجهیزات رایانه‌ای، آژانس مسافرتی، آژانس املاک و …، چندین کافی‌شاپ، فست فود و یک رستوران گردان است.

trade_center_045.jpg

مسافرین جزیره کیش نمی‌توانند بی تفاوت از کنار این مجتمع تجاری عبور کنند و خریدی انجام ندهند ، وسعت، گیرایی، طراحی و نورپردازی داخلی زیبای آن نظر گردشگران جزیره را به خود جلب می‌کند. مرکز تجاری کیش دارای متنوع‌ترین فروشگاه‌ها است و می‌توانید هرچه می‌خواهید در این بازار پیدا کنید. فروشگاه بسیاری از نمایندگی‌های مارک های معتبر خارجی نیز در این بازار قرار دارد. در مرکز تجاری کیش همه شب رأس ساعت ۲۲مراسم قرعه کشی با برنامه‌های شاد و اهداء جوایز نفیس به برندگان اجرا می‌گرد، و با جوائز نفیس از مسافران عزیز به نوعى تقدیر و تشکر صورت مى پذیرد.

بازار پردیس کیش 1

بازار پردیس کیش این بازار یکی از قدیمی ترین و بزرگترین  مرکز خریدهای جزیره کیش است که به سبک اروپايي و با مشاوره مشهورترين معماران فرانسوي در سال 1371 در شرق جزيره و در نوار سياحتي كيش ساخته شده است ا ين مرکز خرید در زميني به وسعت 12.000 مترمربع در 2 طبقه با بيش از 228 واحد تجاري بنا شده است. همچنين يک رستوران و چندين کافي شاپ نيز با محيطي شاد آماده پذيرايي از مشتريان مي باشند و غرفه های آن انواع لوازم آرایشی و بهداشتی لوازم صوتی و تصویری لوازم خانگی و پوشاک و کیف و کفش و... را ارائه میکنند .

_پردیس_کیش_1.jpg

 

به علاوه اینها در پردیس ۱ چندین بانک خصوصی و دولتی به علاوه چندین دفتر هواپیمایی داخلی و خارجی و همچنین کافی شاپ و رستوران نیز وجود دارد .
اکثر توریستهایی  که قصد خرید از جزیره کیش را دارند به این بازار مراجعه میکنند و قطعا هیچیک دست خالی از این مرکز خرید برنمیگردند چون بازار پردیس ۱اجناسی با قیمتهای متوسط و البته اغلب با کیفیت بالا را به مشتریان ارائه میدهد و مانند بعضی از بازارها نیست که یا جنسهایشان مرغوب است و قیمتهایشان سر به فلک میزند و یا جنسهایشان بیکیفیت است و ارزان ...
در کل پردیس ۱ میتواند بازاری باشد برای جلب توجه همه اقشار جامعه که به مروارید خلیج همیشگی فارس سفر میکنند .

_پردیس_کیش1.jpg

به علاوه اینها در پردیس یک چندین بانک خصوصی و دولتی به علاوه چندین دفتر هواپیمایی داخلی و خارجی و همچنین کافی شاپ و رستوران نیز وجود دارد. در این بازار همه روزه ساعت 10 شب مراسم قرعه کشی به همراه موزیک و برنامه‌های شاد و ارایه جوایز نفیس به برندگان که از بین خریداران این بازار می باشند اجرا می گردد
همچنین لازم به ذکر است این بازار در مجاورت بازارچه فجر و بازار پردیس ۲ و در نزدیکی هتلهای پارمیس و داریوش و ارم قرار دارد.

بازار پردیس کیش 2

بازار پردیس ۲ یکی ازمدرنترین و منحصر به فرد ترین بازارهای جزیره کیش است که هم از نظر موقعیت جغرافیایی و هم از نظر زیبایی و معماری و دکوراسیون به کار گرفته شده جزو طراز اولهای بازارهای جزیره ی زیبای کیش محسوب میشود .

_پردیس_کیش_2.jpg


در این بازار اغلب برندهای معروف پوشاک های خارجی غرفه دارند و به همین دلیل پردیس ۲ یکی از بازارهایی است که اغلب افراد ثروتمند میتوانند از آنجا خرید کنند و خیلی ها با دیدن قیمتهای اجناس بازار پردیس کیش این بازار فرار را بر قرار ترجیح داده و فورا از بازار خارج میشوند . . در سال1378 افتتاح گرديد. مساحت اين بازار 22.000 متر مربع بوده و در3 طبقه و با 230 واحد تجاري و 10 واحد اداري و دارای رستوران و کافی شاپ میباشد .در شرق جزيره و در نوار سياحتي واقع گرديده است.

_پردیس_کیش2.jpg

.
همچنین در این بازار نیمکتهای فراوان و فضای سبز هم وجود دارد تا مشتریان بتوانند ساعتی در آنجا استراحت کنند و سپس به خریدهایشان بپردازند .



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش,بازارهای کیش,پاساژهای کیش,بهترین مراکز خرید کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل شایگان کیش

_شایگان_کیش_7.JPG

هتل شایگان کیش در شمار هتل های 5 ستاره کیش قرار دارد و یکی از هتل های معروف کیش محسوب می شود. این هتل در زمینی به مساحت 15000 مترمربع ساخته شده است و در بهترین نقطه از نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش واقع گردیده است همچنین با مشرف بودن اکثر اتاق ها به خلیج  زیبای همیشه فارس جزو هتلهای پر طرفدار کیش می باشد. از لحاظ دسترسی به بازارهای کیش این هتل در موقعیت خوبی قرار دارد و به بازارهای پانیذ و مرکز تجاری پردیس کیش بسیار نزدیک است از این رو مورد توجه بسیاری از گردشگران تور کیش می باشد این هتل از 140 باب اتاق، سوئیت، ویلای لوکس و آپارتمان ویژه در 6 طبقه تشکیل شده است که هرکدام دارای رنگ بندی متنوع و امکانات کامل اقامتی و رفاهی هستند. هتل شایگان با ارائه بهترین امکانات هر ساله پذیرای بسیاری از مسافران تور کیش می باشد.

امکانات هتل شایگان کیش :

سالن همایش و اجتماعات  ، باشگاه ورزشی  شایگان  شامل استخر سرپوشیده جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی،  ماساژ،حوضچه آب سرد، استخر کودکان ، سالن بیلیارد و اسنوکر ، کلوپ بازی کودکان و... برای میهمانان تور کیش می باشد.

آدرس هتل شایگان کیش  :جزیره کیش -میدان پردیس

_شایگان_کیش_1.jpg

_شایگان_کیش_8.jpg

_شایگان_کیش_6.jpg

_شایگان_کیش_2.jpg

_شایگان_کیش_3.jpg

_شایگان_کیش_5.jpg

 

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش یکی از هتل های 5 ستاره جزیره کیش محسوب می شود و از بهترین و معروف ترین هتل های کیش می باشد که هر ساله توجه بسیاری از گردشگران تور کیش را به خود جلب می نماید. این هتل به راستی نمادی از فرهنگ و تاریخ کهن کشور بزرگ ایران زمین است. این هتل زیبا و مدرن بعنوان یگانه نماد تاریخی کشور با معماری یکتای جهانی خود، شکوه سلطنت گسترده، فرهنگ و تمدّن ایرانیان عزیز را آشکار و حفظ نموده است.
این هتل با الهام از تخت جمشید و بصورت نمادین بیانگر افتخار و عزت ایران باستان در دوران هخامنشیان می باشد. سرمایه ساخت هتل داریوش کیش منشا خارجی داشته و با اندوخته ای 30 ساله از تجربه هتل داری خارجی در جزایر قناری، موجب پیدایش کیفیت و تجربه ای جهانی گردیده است.

امکانات هتل داریوش کیش :

زمین تنیس، دوچرخه ، استخر، ماساژ تایلندی، سالن بدنسازی، پینگ پونگ، قایق سواری واقع در دریاچه هتل ضلع شمالی پشت عمارت اصلی هتل ، ( مجهز به قایق های پدالی و پارویی ) و خدمات گردشگری شامل کلاسیک شو ، بازدید از باغ پرندگان و پارک دلفین ها ، کشتی تفریحی ، کنسرت های مختلف ، ورزش های آبی ، گشت تفریحی دور جزیره  و ... برای میهمانان تور کیش می باشد.

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

 

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 95 

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,معروف ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

کشتی یونانی کیش

کشتی یونانی کیش

کشتی یونانی کیش یک کشتی قدیمی عظیم الجثه می باشد که در غرب جزیره و در سواحل نیلگون کیش قرار دارد که هر ساله توجه گردشگران تور کیش بسیاری را به خود جلب می نماید. اين كشتي در سال 1322 شمسي توسط شركت ويليام هاميلتون به  وزن  7061 تن و به طول 136 متر در بندر گلاسكو در اسكاتلند ساخته شد و در  روز  4/ 5/ 1345 به هنگام بازگشت ازسفر دریایی خود ايران،  به كشور يونان در عرض جغرافيايي 26 و 20 درجه شمالي و طول جغرافيايي 53 و 54 درجه شرقي به گل نشست و اما هشتاد روز تلاش اورينوكو، يدككش هلندي براي بيرون كشيدن اين كشتي به ثمري نرسيد. تلاش هاي ناموفق زيادي براي بيرون كشيدن آن انجام شد و به ناچار سرنشينان كشتي مجبور به ترك کردن آن شدند، زیرا عمليات بيرون كشيدن كشتي از نظر اقتصادي مقرون به صرفه نبود.  دلیل به گل نشستن کشتی به طور کلی مشخص نیست ولی ظاهرا مه آلود بودن هوا و نبودن فانوس دریایی در سواحل جزیره موجب بر خورد کشتی به ساحل شده است . بومیان جزیره می گویند که یونانی ها هنگام ترک جزیره کشتی را به آتش کشیده اند با توجه به این که هیچ عنصر غیر فولادی در بدنه و عرشه کشتی باقی نمانده است . گمان نمی رود این اظهار نادرست بوده باشد.

غروب خورشید در سواحل کیش از مناظر بسیار جذاب و تماشایی است و چون این کشتی در غرب جزیره قرار دارد منظره ای فوق العاده از غروب آفتاب را برای گردشگران تور کیش به ارمغان می آورد.

 

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 95 

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: کشتی یونانی کیش,دیدنی های کیش,اماکن دیدنی کیش,جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش در شمار هتل های 4 ستاره کیش قرار دارد و در سال 1376 در زمینی به مساحت 24 هزار متر مربع در ضلع غربی بلوار دریا و در قلب جزیره کیش بنا گردید. هتل فلامینگو کیش از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است و گردشگرانتور کیش به راحتی می توانند به مراکز تجاری و تفریحی دسترسی داشته باشند از جمله این مراکز می توان به بازارهای مریم، پانیذ، مروارید، ونوس، زیتون، هایپرمارکت، مرکز تجاری کیش، بولینگ مریم، و اسکله تفریحی جدید (جهت استفاده از جت اسکی، قایق های کف شیشه ای، دوچرخه سواری و...) اشاره کرد.

هتل فلامینگو ظاهری متفاوت با هتل های دیگر کیش دارد، نمای ظاهری این هتل  به صورت دلفین طراحی شده است و در آن فضای سبزی بسیار باطراوت و آبنماها و آلاچیق های زیبا که مشرف به آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس است قرار دارد از این رو توجه بسیاری از مسافران تور کیش را به خود جلب می نماید. این هتل از 200 اتاق و سوئیت و اتاق های ویلایی در فاز 1و2 تشکیل شده است که دارای 180 تخت می باشد و حدود 52 نفر در این مجموعه مشغول به کار می باشند. لازم به ذکر است که اقامت کودکان زیر 2 سال در هتل فلامینگو کیش به صورت رایگان می باشد.

آدرس:جزیره کیش -بلوار امیر کبیر- خیابان دریا

امکانات هتل فلامینگو کیش :

ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی ، گشت جزیره و بازار بصورت رفت و برگشت برای مسافران تور کیش ، رستوران، صبحانه بوفه مخصوص فلامینگو،ناهار، اینترنت وایرلس رایگان، و سرو چای و آب معدنی داخل اتاق, تلویزیون، یخچال، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پاركینگ، ماهواره، نمازخانه، لابی، حمل و نقل، سالن ورزش، كافی شاپ و ...

 

هتل هلیا کیش

_هلیا_کیش_1.jpg

هتل هلیا کیش در شمار هتل های 4 ستاره قرار دارد و بین میدان ساحل و میدان امیر کبیر واقع شده است. اطراف این هتل را محیطی زیبا و سرسبز احاطه کرده است و با دریا فاصله اندکی دارد. از امتیازات این هتل می توان به این موضوع اشاره نمود که در منطقه سیاحتی جزیره کیش قرار گرفته است. همچنین نمای داخل این هتل نیز بسیار سرسبز بوده و دارای آبنماهای زیبایی می باشد. یکی از مهمترین دلایل انتخاب هتل هلیا برای مسافران تور کیش نزدیکی آن به دریا و مراکز خرید می باشد

کافی شاپ هتل دارای اینترنت رایگان است و به صورت 24 ساعته آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد. همچنین رستوران هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی خوبی از میهمانان هتل پذیرایی می کند. هتل هلیا کیش از اتاقهای 2 تا 5 تخته تشکیل شده است و تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون LCD، یخچال با مینی بار، صندوق امانت شخصی، آلارم بیدار باش و نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل می باشد.

هتل هلیا کیش دارای سرویس منظم فرودگاهی می باشد و ماشین های مدل بالا و مدرن در تمام ساعات آماده سرویس دهی به مسافرین محترم تور کیش می باشدهتل هلیا کیش تا مرکز خرید زیتون تقریبا 150 متر فاصله دارد و در ادامه مسیر به سمت بلوار فردوسی می توان به بازارهای هایپرمارکت، پردیس 1 و 2 و نیز بازار پانیذ دسترسی داشت.

آدرس هتل هلیا کیش : کيش ٫ روبروى هتل تماشا . هتل هليا

امکانات هتل هلیا کیش

روم سرویس شبانه روزی، کافی شاپ 24 ساعته، سیستم پخش دیجیتالی شبکه و فیلم در اتاق ها و سوئیت ها، سالن کنفرانس، اینترنت پر سرعت رایگان برای میهمانان تور کیش ، استقبال در فرودگاه، اتومبیل بدون راننده، گشت 24 ساعته انتظامات، آشپزخانه مجهز، گاو صندوق شخصی، امکان نگهداری کودک، نمازخانه، آب تصفیه شده شیرین حمام، دستگاه ژنراتور تولید برق، انبار نگهداری چمدانها بعد از تخلیه اتاقها تا زمان پرواز، دسترسی آسان به مرکز همایشها و تالار شهر، خشکشویی و...

_هلیا_کیش_2.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,معروف ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

بازار پانیذ کیش

بازار پانیذ کیش

بازار پانیذ کیش در سال 1377 در خیابان فردوسی جزیره در زمینی به مساحت تقریبی یک هکتار، با ۲۰۸ واحد تجاری، اداری بنا گردید و شروع به فعالیت نمود. نمای شیشه ای زیبا و فضای با طراوت اطراف آن با توجه به قیمت های مناسب اجناس نظر بسیاری از گردشگران تور کیش را به خود جلب کرده است. موقعیت بازار پانیذ بین دیگر مراکز تجاری محبوب جزیره کیش از جمله بازارهای پردیس 1 و 2 ، مرکز تجاری و هایپرمارکت واقع شده است. یکی از موارد مورد توجه در این مرکز خرید ارزان بودن اجناس خانگی عرضه شده در آن، در قیاس با دیگر بازارهای جزیره است.

اکثر فروشگاه های موجود در بازار پانیذ به فروش پوشاک اختصاص داشته و بقیه غرفه ها اجناس مختلف مانند لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، اسباب بازی، لوازم سفر و ... را ارائه می کنند.  در این بازار کافی نت و کافی شاپ و در محوطه آن چند رستوران برای پذیرایی از گردشگران تور کیش وجود دارد .

بازار پانیذ کیش

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار پانیذ کیش,مراکز خرید کیش,بازارهای کیش,پاساژهای کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

باغ پرندگان کیش

از مکان های جذاب و دیدنی جزیره کیش باغ پرندگان است. باغ پرندگان کیش با بيش از 57 گونه پرنده از جمله پليكان، شترمرغ، طوطي ماكائو، انواع گوناگون لك لك، توكان، توركو، قو، پنگوئن آفريقايي و گونه هاي نادر، چون تمساح پوزه كوتاه که از آمريكاي جنوبي تا استراليا و از شرق تا آفريقا بوده اند در این مکان موجود می باشد و مسافران تور کیش می توانند از آنجا دیدن نمایند. این مکان برای همه گروخ سنی مناسب است و مسافران تور کیش به همراه کودکان خود می توانند به آنجا رفته و اوقات خوشی را سپری کنند. 

 

 

مطالب مرتبط:

تور کیش خرداد 95 

 تور کیش تابستان 95 

 تورهای کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95 

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95 

 تور کیش تیر 95 

تور کیش مرداد 95 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: باغ پرندگان کیش,دیدنی های کیش,اماکن دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آرامیس کیش

یکی از زیبا ترین و مناسب ترین هتل های 4 ستاره کیش هتل آرامیس است که در  مقابل بازار پردیس 1 کیش قرار گرفته است.هتل آرامیس کیش دارای اتاق های تمیز و زیبا با امکانات بالا نظیر ميني بار, تلویزیون, خدمات خانه داری و ... که در اختیار مسافران تور کیش می باشد. رستوران این هتل نوساز دارای انواع غذاهای متنوع و خوشمزه و کافی شاپی با انواع دسرها و نوشیدنی ها برای مسافران تور کیش می باشد. این هتل از نظر مکانی بسیار مناسب مسافران تور کیش می باشد زیرا مسافران با کمی قدم زدن می توانند به مراکز خرید و مکان های تفریحی بروند. 

 

امکانات هتل آرامیس کیش:

 کافی نت ، رستوران ، رستوران فست فود ، کافی شاپ ، سالن همایش ، کتابخانه ، اینترنت بی سیم برای مسافران تور کیش ، فضای سبز ، تاکسی سرویس ، پارکینگ اختصاصی ، مرکز خرید ، خشکشویی ، نمازخانه, خدمات خانه داری و ... که در اختیار مسافران تور کیش می باشد.

 

هتل صدف کیش

یکی از بهترین و شیک ترین هتل های 4 ستاره جزیره کیش هتل صدف است که در نزدیکی میدان امیر کبیر کیش قرار گرفته است. هتل صدف کیش دارای آبشارهای عظیم و چشم اندازی فوق العاده و فضای سبز زیبا و همچنین کوه ۲۷ متری  برای مسافران تور کیش فراهم کرده است. اتاق های این هتل بسیار مدرن و تمیز و مجهز در اختیار مسافران تور کیش می باشد. رستوران کوه نور و رستوران ایتالیایی کولیزه هتل صدف کیش دارای انواع غذاهای مختلف و متنوع و دسرهای خوش مزه می باشد. از امکانات تفریحی این هتل شامل سالن بیلیارد, سالن ورزشی, بیلیارد و... که مخصوص مسافران تور کیش می باشد.  هتل صدف کیش سفر خوشی را برای مسافران تور کیش آرزرو می کند.

 

امکانات هتل صدف کیش:

استخر، بیلیارد ، رستوران ایتالیایی کولیزه، رستوران کوه نور برای مسافران تور کیش، لابی ، سالن همایش، کافی نت ، اینترنت بی سیم ، پارکینگ اختصاصی ، مرکز خرید و ... که در اختیار مسافران تور کیش می باشد.

 

هتل گاردنيا کیش

یکی از شیک ترین و بهترین هتل های 4 ستاره جزیره کیش هتل گاردنيا است که دارای چشم اندازی زیبا و سر سبز می باشد. هتل گاردنيا کیش هتل تازی تاسیس شده که در سال 87 تا 93 می باشد. این هتل دارای 2 فاز می باشد که فاز 2 دارای رستوران و کافی شاپی با انواع نوشیدنی ها و دسر های خوشمزه برای مسافران تور کیش می باشد. این هتل چون به ساحل دریا بسیار نزدیک است آن را هتل ساحلی می نامند. این هتل سرویس های بازدید از مراکز خرید را راحتی مسافران تور کیش فراهم کرده است. هتل گاردنيا کیش برای مسافران تور کیش امکانات تفریحی نظیر تخفیف ۵۰ درصدی جنگل شادی شبهای شایان، تخفیف ۳۰ درصدی غواصیی بانوان، تخفیف ۳۰ درصدی رنت اتومبیل با راننده و یا بدون راننده، تخفیف ۳۰ درصدی جت اسکی و تفریحات روی آب، تخفیف کرایه دوچرخه تا ۳۰ درصد و تخفیف بهره مندی از کافی شاپ گاردنیا به میزان ۳۰ درصد فراهم کرده است.

 

امکانات هتل گاردنيا کیش:

رستوران با انواع غذاها بین المللی, کافی شاپ, اینترنت, سرویس رایگان فرودگاه, دوچرخه, اسکوتر برقی مخصوص مسافران تور کیش, سالن بیلیارد و ... که در اختیار مسافران تور کیش می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور کیش خرداد 95 

 تور کیش تابستان 95 

 تورهای کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95 

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95 

 تور کیش تیر 95 

تور کیش مرداد 95 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش,هتل های خوب کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های معروف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش ، در قلب مراکز تجاری و تفریحی کیش قرار دارد که هرسال مسافران زیادی به آنجا سفر می کنند.اگر به دنبال هتلی با امکانات مناسب هستید هتل 3 ستاره سارا کیش را به شما پیشنهاد می دهیم. دسترسی آسان به مراکز خرید و بازارهای کیش نظیر پردیس یک و دو، بازار مرکز تجاری کیش ، پانیذ ، هایپرمارکت و نزدیکی به دریا ، اسکله ، اماکن تفریحی و گردشگری در اختیار مسافران تور کیش قرار می دهد. فاصله این هتل تا فرودگاه فقط 10 دقیقه است. هتل سارا کیش در 4 طبقه و 72 اتاق در سال 1388 تاسیس شده است.

خدمات هتل سارا کیش :

سارا کیش شامل یخچال ، تلویزیون ، رستوران ساینا ، فست فود ، کافی شاپ با ظرفیت ۷۵ نفر ، چایخانه سنتی هتل سارا (چای , قلیان , آش و …) ، اینترنت ، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی ، پارکینگ ، لابی ، سالن همایش هتل سارا کیش (کنفرانس) ظرفیت ۷۰ نفر ، ATM ، لاندرى ، نمازخانه (مردانه و زنانه) ، آسانسور ۲ دستگاه ، صندلى ماساژور، راهنماى گردشکری هتل سارا کیش ( مستقر در لابی) و.. می باشد.

 

جهت رزرو و خرید  تور کیش  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور کیش خرداد 95

تور کیش تیر 95 

تور کیش تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل سارا کیش,هتل های 3 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آبادگران کیش

هتل آبادگران کیش

هتل آبادگران کیش جزء هتل های دو ستاره کیش محسوب می شود و در خیابان پروین اعتصامی و جنب رستوران میر مهنا قرار دارد. این هتل هتلی ساحلی می باشد که برای میهمانان خود امکان دوچرخه سواری را فراهم آورده است و از سوییت های زیبا و مجهز تشکیل شده است. رستوران این هتل با انواع غذاهای متنوع آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد. این هتل تا فرودگاه جزیره حدود 15 دقیقه فاصله دارد.

از امکانات هتل آبادگران کیش می توان به لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، صندوق امانات، مینی بار و ... برای اقامت و راحتی مسافران تور کیش اشاره نمود.

هتل آبادگران کیش

 

مطالب مرتبط :

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95 

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95

تور کیش ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل آبادگران کیش,ارزان ترین هتل های کیش,هتل های 3 ستاره کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش جزء هتل های دو ستاره کیش محسوب می شود. از امتیازات این هتل برای گردشگران تور کیش نزدیکی آن به بازارها و مراکز خرید می باشد . این هتل همچنین روبروی پاساژ مروارید کیش قرار دارد و نزدیک به دریا می باشد. این هتل تا فرودگاه جزیره 3 کیلومتر فاصله دارد. هتل پانیذ دارای صبحانه و نهار و شام می باشد و شامل تخفیف 50 درصدی پارک دلفین ها و سیرک برای میهمانان تور کیش است. این هتل دارای ترانسفر فرودگاهی نیز می باشد. هتل پانیذ به شکل بلوک از هم جدا می باشند و به سبک اسپانیایی طراحی شده است . در ضمن اقامت در این هتل برای کودکان زیر 5 سال به صورت رایگان می باشد.

از امکانات هتل پانیذ کیش برای مسافران تور کیش می توان به لابی، رستوران، کافی شاپ، اینترنت، یخچال، تلویزیون، سوئیت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، حمل و نقل، پارکینگ، ماهواره و ... اشاره نمود.

هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش

 

مطالب مرتبط :

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95 

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95

تور کیش ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل پانیذ کیش,هتل های 3 ستاره کیش,هتل های ارزان کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره لوکس مارینا پارک در جزیره زیبای کیش و در کنار برج های دوقلو قرار دارد. این هتل بزرگترین فضای سبز را در جزیره کیش به خود اختصاص داده است. شما می توانید از اتاق خود خارج شده و ساعت ها در فضای دلنشین هتل قدم بزنید، از دریاچه های پارک این هتل تور کیش لذت ببرید و تا دریا قدم بزنید.

 

-مارینا-پارک_2.JPG

 

امكانات هتل لوکس مارینا پارک

استخر سرپوشيده - سالن بدن سازی- سونا بخار - جکوزی - زمين استاندارد تنيس - اسپا و ماسا ژ تایلندی - سالن زیبایی بانوان - فروشگاه - کافی شاپ - کافی نت - سالن همایش - پارک تفریحی... . اگر مایل هستید ساعات خوشی را در این هتل سپری کنید می توانید با تور کیش همراه شوید.

آدرس:کیش نوار سیاحتی شرق-جنب برج های دو قلو

 

-مارینا-پارک_5.jpg

-مارینا-پارک_3.jpg

-مارینا-پارک.jpg

-مارینا-پارک_4.jpg

 

 

 

هتل 5 ستاره پارمیس یکی از بزرگترین و مجهزترین هتل های جزیره ی کیش می باشد،که در موقعیتی عالی،نزدیک به مراکز خرید و مناطق تفریحی واقع شده است.اين هتل در سال 1385 افتتاح گرديده و یکی از پر طرفدارترین هتلهای تور کیشمی باشد که از لحاظ کیفیت سرویس دهی و غذایی , تنوع اتاقها , موقعیت مرکزی در جزیره , برخورد خوب پرسنل پیشرو در میان هتلها می باشد.

 

_پارمیس_کیش.jpg

امکانات هتل پارمیس :

سالن بیلیارد ،  استخر سونا ،  جکوزى ،  ،  کافى شاپ ،  کافى نت ،  سالن همایش و...  اشاره کرد .اگر به دنبال آرامش و استراحت در یک مکان آرام می باشید با تور کیش در این هتل مجلل همراه شوید.

 

_پارمیس_کیش_5.jpg

_پارمیس_کیش_4.jpg

_پارمیس_کیش_3.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95

تور کیش ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,معروف ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ونوس کیش

هتل ونوس کیش

هتل ونوس کیش در شمار هتل های 2 ستاره کیش قرار دارد و در زمینی به مساحت 6345 مترمربع در پشت بازار ونوس بنا شده است. این هتل یک هتل نو ساز به شمار می رود که هر ساله توجه گردشگران تور کیش را به خود جلب می نماید . این هتل تا فرودگاه 15 دقیقه فاصله دارد و ساعت تحویل و تخلیه اتاق 14 می باشد. هتل ونوس کیش دارای اتاق های سه تخته، چهارتخته و سوئیت یکخوابه می باشد که تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر يخچال، سرويس بهداشتي، تلويزيون، تلفن،تهويه مطبوع و مبلمان برای مسافران تور کیش مي باشند.

امکانات هتل ونوس کیش :

کافى شاپ، لابى،ماهواره، اینترنت در لابی، نمازخانه، رستوران، پارکینگ اختصاصی هتل، پارکینگ سرپوشیده، لاندری، کافی نت، آسانسور، خدمات خانه داری، فضای سبز، تاکسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی، ترانسفر رایگان فرودگاه برای مسافران تور کیش ، گشت سياحتى جزيره، گشت بازارها، اتاق بیلیارد، سالن کنفرانس

هتل ونوس کیش

هتل ونوس کیش

هتل ونوس کیش

 

هتل سه ستاره تماشا در جزیره کیش و در موقعیتی مناسب از نظر بازار و ساحل زیبای خلیج فارس قرار گرفته که می توانید تعطیلات خوبی را در آن بگذرانید. صبحانه و ناهار و شام شما در این هتل فراهم است و می توانید از کیفیت آن ها نهایت استفاده را ببرید. اگر از طریق خطوط هوایی وارد کیش شوید سرویس های این هتل تور کیش برای خوش آمد گویی در فرودگاه حضور خواهند داشت و از طرفی به ساکنین این هتل تخفیف ۵۰ درصدی پارک دلفین ها داده می شود.

_تماشا_کیش_6.jpg

امکانات هتل تماشا کیش :

لابی، رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، لاندری، ماهواره، آسانسور، صندوق امانات اختصاصی، پارکینگ و ... می باشد.ت برای استفاده از امکانات و اقامت هتل با تور کیش همراه شوید .

 

_تماشا_کیش.jpg

_تماشا_کیش_4.jpg

_تماشا_کیش_1.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95

تور کیش ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره کیش,ارزان ترین هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

خانه مردم شناسی بومیان کیش

خانه مردم شناسی بومیان کیش

خانه مردم شناسی بومیان کیش در قدیمی ترین محله جزیره کیش ( سفین قدیم ) قرار دارد. این بنا که به همت بوميان كيش راه اندازي شده است قدمتی 200 ساله دارد و دارای 200 متر مربع مساحت می باشد که از 15 اتاق و 2 حياط مجلسي و خانوادگي تشکیل شده است.

این خانه به منظور معرفي تاريخ، فرهنگ، آداب و رسوم، نحوه زندگي و صنايع دستي بوميان كيش و توسعه گردشگري، قديمي ترين خانه سفين قديم با موافقت سازمان منطقه آزاد كيش به خانه مردم شناسي بوميان کیش تبديل گردید که نمادی از اصالت میهمان نوازی مردمان جزیره کیش است. در تور کیش می توانید سری هم به این بنای تاریخی بزنید

خانه مردم شناسی براي بوميان كيش بویژه اهالی سفین قدیم به واسطه گذراندن دوران مكتب خانه و فراگيري قرآن داراي جايگاه ويژه اي می باشد و به حاج عبدا.. بن شاهين يكي از سرشناس ترين و محبوب ترين اشخاص بومي كيش تعلق داشته است،  این شخص تاجر مروارید و صاحب یکی از بزرگترین لنج های بادبانی آن زمان بود که به حرفه نجاری و گلافی ( لنج سازی ) نیز مهارت داشت و این منزل را از سه نسل قبل از خود به ارث برده بود.

يك هزار بافت سنتي و معماري اين خانه با وسايل و امكانات سنتي آن در 60 سال گذشته حفظ شده و بخش هايي از آن با استفاده از مصالح بومي بازسازي گردیده است. حیاط مجلس دارای دو ایوان و دو اتاق بزرگ برای پذیرایی از میهمانانو گردشگران تور کیش است، زنان در گذشته در این حیاط رفت و آمد نداشتند ولی حیاط خانوادگی یا همان ( زنانه) متعلق به زنان و دختران خانه بوده و مردان غریبه اجازه ورود به این محوطه را نداشتند.

این خانه از بخش هایی مثل مجلس (اتاق مهمان مردان) ، اتاق زمستانی ، چندول (انبار خرما و محل استحصال شیره خرما ) ، مطبخ ( آشپزخانه ) ، بیت العود ( اتاق خواب ) ، بیت الافروخ ( مکتب خانه ) ، بیت القهوه ( اتاق مهمان زنان )  و ... تشکیل شده است.

خانه مردم شناسي بوميان كيش آماده پذيرايي از گردشگران تور کیش می باشد و مقرر شده در این خانه بصورت زنده شیوه معیشت و کار بومیان کیش در دوران قدیم به گردشگران معرفی شود. نژاد بوميان جزیره كيش، دراويدي، سومري، نورديك، سامي، سياه پوست و سفيد پوست می باشد .

خانه مردم شناسی بومیان کیش

خانه مردم شناسی بومیان کیش

 

 

درخت سبز کیش

درخت سبز کیش

آب های سطحی در انتهاي طولاني ترين مسير آبرفتي باستاني كيش، به قسمتي از منطقه شمالي جزيره كه به دره پرتغالي‌ها معروف است سرازير مي‌گردند، به همین علت اين منطقه از سرسبزي خاصی برخوردار است. در اطراف يكي از كهنسال‌ترين درختان لور جزيره، مجموعه درخت سبز  احداث شده است. در اين مجموعه برای آسایش و راحتی گردشگران تور کیش نمازخانه، رستوران فصلي، بوفه و سرويس بهداشتي نيز ایجاد شده است.

درخت سبز تقریبا با طول عمری بین 500 تا 600 سال كهنسال‌ترين درخت لور جزيره کیش محسوب می شود. بر روی شاخه هاي اين درخت، گره هايي با نخ يا پارچه زده شده است كه در نظر اول آن را به نوعي مقدس مي نماياند. بسیاری از مردم بر این باورند که اين درخت شگون دارد و به همين سبب به قصد برآورده شدن نيازهایشان و آرزوهاشان پارچه‌هايي به شاخه‌هاي آن گره می زنند. اگر شما گردشگران تور کیش نیز به این موضوع علاقه مندید سری به این درخت بزنید.

معروفترين درخت جزيره کیش، درخت لور يا انجير معابد می باشد. اين گونه درخت در نواحي جنوبي ايران رشد مي کند. پوست کهنسال درخت لور ، برگ‌ها و ريشه‌هايش که از بدنه اصلي آن آويزان هستند، آن را از ساير انواع درختان متمايز مي‌گرداند. ريشه اين درختان طوري رشد مي کند که همانند چتري بر روي زمين سايه افکنده و ممکن است تا چند صد سال عمر کنند. می توانید در تور کیش سری هم به این درخت زیبا بزنید.

مجموعه درخت سبز کیش با آلاچيق‌هاي زيبا و محل هاي متعدد پخت كباب براي استراحت و بازديد رايگان گردشگران تور کیش بنا شده است و مسير هاي پياده رو با چراغ‌هاي فانوسي شكل در ميان فضاي هميشه سبزش با گل هاي كاغذي رنگارنگ، شما را به سوي جاذبه اصلي اين مجموعه خواهد برد. 

درخت سبز کیش

درخت سبز کیش

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95

تور کیش ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش,اماکن دیدنی کیش,جاذبه های گردشگری کیش,مکان های دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل مارینا پارک کیش

هتل پنج ستاره مارینا پارک واقع در زیباترین نقطه جزیره کیش در زمینی به مساحت بیش از ده هکتار بنا شده فضای سبز زیبا با گونه های گیاهی متنوع و آب نماهای بسیار جذاب آن را در سراسر جزیره متمایز می سازد. در دو طرف هتل ساحل مرجانی و بسیار زیبای خلیج فارس خودنمایی می کند که اولین و بی نظیرترین مارینای کیش را در خود جای داده است. این فضای فرح بخش و بسیار چشم نواز، نظر هر بیننده ای را به خود جلب نموده و اقامت در این هتل با شکوه را وسوسه انگیز می نماید. معماری منحصر به فرد همراه با دکوراسیون و تجهیزات مدرن در کنار طبیعتی بکر تعریفی جدید از سفر را در ذهن متجلی می‌سازد و مسافران تور کیش با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

امکانات هتل مارینا پارک کیش:

هتل مارینا پارک کیش دارای 160 اتاق در انواع اتاقهای استاندارد, دولوکس, سوئیت, رویال میباشد که هر کدام  با طراحی آرامش بخش ، فضائی بزرگ و دلنشین را به مهمانان تور کیش خود ارائه می کند
امکانات داخل اتاق شامل يخچال به همراه ميني بار، چاي ساز به همراه چاي ،سشوار در حمام، تلفن ، تهويه مطبوع، امكان دسترسي به اينترنت ، شبكه تلويزيوني ماهواره اي، صندوق امانات اختصاصي،ميز کار،مبل،چراغ مطالعه،بالکن و ... می باشد.

هتل مارینا پارک کیش دارای استخر های آب شیرین متعدد، ساحل ماسه ای، مارینای تفریحی اختصاصی، پارک بازی، سالن ماساژ تایلندی، اسکله اختصاصی با قایق، مرکز غواصی، دوچرخه سواری، رستوران اختصاصی بام مارینا و ... می باشد. قابل ذکر است این هتل دارای بیش از 750 متر نوار ساحلی اختصاصی است 
ماساژورهای تایلندی هم در هتل مارینا کیش مستقر هستند تا در صورت تمایل شما، از بین مدل های مختلف ماساژ تایلندی، لحظات آرامش بخشی را برای شما فراهم کنند.
اتومبیل های روز دنیا از دیگر امکانات هتل مارینا پارک کیش در بخش رنت کار است که می توانید با اجاره یکی از این اتومبیل ها، در جاده های زیبای اطراف جزیره کیش رانندگی کنید.مسافران تور کیش با اقامت در این هتل میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند  شوند.

 


هتل ترنج کیش

مجموعه گردشگری و هتل 5 ستاره  ترنج در شمال غربی جزیره کیش در منطقه بکر با اکوسیستم طبیعی واقع گردیده ‏است.سوئیتهای این هتل ( 100 عدد ) همگی بر روی دریا احداث گردیده و دارای کف شیشه ای ‎که میهمانان تور کیش می توانند از داخل اتاق کف دریا را ببیند و ‏بالکن اختصاصی است. این سوئیتها با اسکله چوبی ( حدود 1 کیلومتری ) به هم متصل شده اند و چیدمان نهایی از بالا تصویر یک بته جقه را بر ‏روی خلیج فارس حک نموده است .

 

امکانات هتل ترنج کیش

این مجموعه در دو فاز تعریف شده است فاز اول هتل بر روی آب و فاز دوم هتل طبقاتی ساحلی و همچنین رستوران ‏ساحلی ، کافی شاپ ، فست فود ساحلی ، رستوران بزرگ خورشید بر روی آب با کف شیشه ای ، کافی شاپ ، رستوران فرنگی بر روی دریا ، ‏رستوران تاج ترنج بر روی آب با دید بسیار عالی از غروب و آبهای آزاد خلیج فارس ، سالن اسپا‎ – ‎ماساژ با کف شیشه ای ، سالن جیم ( ورزش ) ‏کف شیشه ای ، خانه بازی کودک ، مزون ، سالن بیلیارد و … می باشد‎.‎ ‏ ‏

واحد ها 40 متری ، 60 متری و 120 متری به ترتیب سوئیت فلت، یک خوابه رویال و‎ VIP 2 ‎خوابه می ‏باشد. برای رفاه حال میهمانان تور کیش از ماشینهای گلف برای حمل و نقل استفاده می گردد و برای جابه جایی ملزومات روزمره مورد نیاز اتاق ها نیز از ‏ماشینهای ترولی گلف استفاده می گردد‎.‎‏ ‏‏ اتاق های هتل ترنج کیش دارای مینی بار و اینترنت رایگان می باشند و خدمات اتاق ها به صورت روزانه انجام می گیرد. ترانسفر رفت و برگشت به ‏فرودگاه نیز به صورت رایگان انجام می گیرد همچنین روزانه ترانسفر به مراکز خرید نیز صورت می گیرد.‏ ‏ ‏‏ ‎ 
‏ ‏ ‏ 
موقعیت جغرافیایی و نوع ساخت منحصر به فرد و خاص این مجموعه باعث گردید که مناظر فوق العاده زیبایی برای میهمانان تور کیش فراهم آید. از جمله ‏غروب خورشید ، تصاویر زایدالوصف از دریا ، امواج ، مرجانها، فضای سبز ، ساحل و‎ … .‎ 

ساخت دو جزیره مصنوعی در هتل دریایی برای جذب پرندگان مهاجر و حفظ اکوسیستم طبیعی مجموعه انجام گرفته است‎ .‎ برای انتخاب منطقه مناسب جهت ساخت این هتل دریایی تحقیقات عظیمی گرداگرد جزیره زیبای کیش انجام شده است و منطقه شمال غربی به علت ‏یکدست بودن سطح دریا از ساحل تا حدود 1000 متر ، دلیل انتخاب می باشد‎.‎ اختلاف سطح شدید پس از 1000 متر در دریا ایجاد یک موج شکن طبیعی نموده است که همین امر باعث گردیده تا هیچگاه این محدوده موج شدید ‏یا طوفان نداشته باشد‎.‎ 

سایر خدماتی که هتل ترنج کیش ارائه می شود می توان به وجود آتلیه عکاسی ، سالن اسپا ، اتاق بازی ، خدمات خشکشویی ، اجاره خودرو ، سالن ‏بدنسازی و خانه کودک و اورژانس اشاره کرد. ‏ ‏‏ ‏ ‏ ‏ ‏

 

 

جهت رزرو و خرید  تور کیش  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

  تور کیش بهار 95

تور کیش اردیبهشت 95

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,معروف ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

شهر باستانی حریره کیش

شهر تاریخی حریره جزیره کیش بقايايى در مرکز ساحل شمالى جزيره قراردارد كه به احتمال بسيار قوى به دوره ساسانيان و اوايل دوره اسلامى بر مى گردد . اين بقايا در وسعتى بالغ بر سه کيلومتر مربع ، بازگو کننده اين مطلب است که روزگارى شهرى بزرگ و آباد در اين منطقه وجود داشته و جمعيت کثيرى را در خود جاى مى داده است.آن چه امروز از اين شهر بر جاى مانده حجمى از معمارى شهرى است اما کمتر و به ندرت طاق ها و پوشش ها و سقف ها سالم برجاى مانده است جز پاره اى موارد که پوشش هاى طاقى شکل سنگى از گزند تخريب در امان مانده است.بقاياى شهر حريره در امتداد ساختمانهاى بندرگاه و دفاتر آن ، قابل ديدن است. طبق نظر سازمان ميراث فرهنگى ، شهر حريره هشتصد سال قدمت دارد.     

حمام در ناحيه شمال غربى خانه اعيانى و با فاصله تقريبى 30 مترى از آن ، دومين بخش از محوطه حريره قرار دارد . اين بخش شامل حمامى است با صحن هاى متعدد و حصار آن با مساحتى تقريبى 500 متر مربع .  به نظر مى رسد اين حمام در نوع خود از قديمى ترين حمام هاى ايران میباشد كه طى كاوش هاى باستان شناسى كشف و شناخته شده است . بناى حمام از سنگ هاى قلوه آهكى و مرجانى و ساروج ساخته شده و داراى فضاهاى مختص از جمله گرمخانه ، محل تنظيف ، خزينه ، سربينه مى باشد .مسافران تور کیش با رفتن به مکان تاریخی حریره کیش  لحظات خوشی را سپری خواهند کرد.

 


پارک ساحلي مرجان کیش

پارک ساحلي مرجان که در مجاورت بازار مرجان واقع شده، يکي از زيباترين مراکز ديدني کيش است که بازار مرجان را به دريا ارتباط مي دهد. بسياري از مسافران و ساکنين جزيره اوقات تفريحي خود را در کنار اين پارک گذرانده و از مناظر زيباي ساحلي کيش لذت مي برند.

آلاچيق ها و محوطه سازي جذاب پارک ساحلي مرجان فرصت مناسبي را براي شما مسافران تور کیش بوجود مي آورد که فارغ از هياهوي بازار به ديدار دريا و چشم انداز هاي زيباي طبيعت اطراف برويد و در طول اقامت خود در جزيره کيش از اين منطقه که داراي ساحلي بسيار زلال و شفاف مي باشد ديدن کنيد.

 

جهت رزرو و خرید  تور کیش  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

  تور کیش بهار 95

تور کیش اردیبهشت 95

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش,اماکن دیدنی کیش,جاذبه های گردشگری کیش,مکان های دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل فلامینگو کیش

یکی از بهترین هتل های 4 ستاره کیش هتل فلامینگو می باشد که در قلب جزیره کیش قرار دارد. این هتل دارای آبنما ها و آلاچیق های زیبا و چشم انداز به آبهای نیلگون خلیج فارس است که مسافران تور کیش می توانند از منظره لذت ببرند. هتل فلامینگوکیش دارای ۲۰۲ اتاق و سوئیت  شیک و تمیز بوده که هر کدام به یک صورت و شیک می باشد. این هتل به جاذبه های گردشگری کیش از جمله بازارهای مروارید ، زیتون ، پانیذ ، مرکز تجاری کیش ، ونوس ، مریم ، هایپرمارکت و اسکله تفریحی جدید (جهت استفاده از جت اسکی ، قایق های کف شیشه ای ، دوچرخه سواری و…) و بولینگ مریم بسیار نزدیک می باشد و مسافران تور کیش می توانند به راحتی به خرید بروند.

 

امکانات هتل فلامینگو کیش:

رستوران با انواع غذاهای ایرانی ، فرنگی و دریایی ، کافی شاپ مخصوص مسافران تور کیش، کافی نت پر سرعت ، خشکشویی ،  شبکه فیلم های سینمایی مخصوص فلامینگو، آسانسورهای ۱۲ نفره با دیواره شیشه ای مشرف به چشم انداز شمالی, دو سالن آمفی تئاتر با گنجایش ۳۰ نفر و ... که در اختیار مسافران تور کیش می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور کیش اردیبهشت 95

تور کیش خرداد 95 

 تور کیش تابستان 95 

 تورهای کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95 

تورهای کیش ویژه تعطیلات اردیبهشت 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل فلامینگو کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های 4 ستاره کیش,ارزان ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل مارینا پارک کیش

یکی از مجلل ترین و زیبا ترین هتل های 5 ستاره جزیره کیش هتل مارینا پارک می باشد.از فضای بیرونی هتل مارینا پارککیش شاهد فضاي سبز زيبا و آبنماهاي بسيار جذاب هستیم که در دو طرف ساحل هتل مارینا پارک کیش درياي مرجاني و بسيار زيباي خليج فارس نظره مسافران تور کیش را به خود جلب می کند. اتاق های این هتل بسیار شیک و مدرن با امکاناتی عالی و خوب می باشد. مسافران تور کیش با انتخاب این هتل می توانند سفر به یاد ماندنی را تجربه کنند.

امکانات هتل مارینا پارک کیش:

استخر سرپوشیده و استخر های آب شیرین متعدد،, سالن بدنسازی, سونا, جکوزی , اسپا و ماساژ تایلندی , زمین استاندارد تنیس ,ساحل ماسه ای، مارینای تفریحی اختصاصی، پارک بازی، سالن ماساژ تایلندی، اسکله اختصاصی با قایق، مرکز غواصی، دوچرخه سواری، پارک بازی مجلل , پارک دارای فضای سبز ،آب نما,کافی شاپ مخصوص مسافران تور کیش, کافی نت, سالن های همایش مجلل برای برگزاری مراسم و ضیافت ها، همایش ها ، سمینارها ،جلسات مهم اداری و ... که در اختیار مسافرانتور کیش می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور کیش اردیبهشت 95

تور کیش خرداد 95 

 تور کیش تابستان 95 

 تورهای کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95 

تورهای کیش ویژه تعطیلات اردیبهشت 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل مارینا پارک کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش یکی از هتل های 4 ستاره کیش محسوب می شود و در بلندترین منطقه سیاحتی شمال شرقی جزیره کیش بنا شده است که مشرف به دریای نیلگون خلیج فارس می باشد و در زمینی به وسعت یکصد هزار متر مربع قرار گرفته است. هتل بزرگ ارم در زمينى به مساحت 50.000 متر مربع در شمال شرقى جزيره زيباى كيش با زير بناء 43000 مترمربع احداث گرديده است . برای اقامت در این هتل بزگ با تور کیش همراه شوید

این هتل به سیستم تهویه مطبوع مرکزی و محیطی سر سبز با پوشش گیاهی خاص و با طراوت ، فضا سازی زیبا و آبنماهای متعدد و چشم نواز مجهز می باشد. هتل بزرگ ارم از ۲۱۰ اتاق، ۳۰ رويال، پرزيدنت و سوئيت در ساختمان اصلي و ۱۴۰ سوئيت آپارتمان در محوطه تشکیل شده است همچنین دارای دو استخر و سونا با کليه امکانات، مراکز و فروشگاههاي تجاري، رستوران، کافي شاپ هاي متنوع با انواع غذاهاي ايراني و خارجي برای تمامی سلیقه های گردشگران تور کیش ، رستوران گردان، رستوران سنتي، فست فود، تالارهاي مخصوص ازدواج و جشن تولد و همچنين دو سالن آمفي تئاتر ۵۰ و ۴۰۰ نفره و يک سالن کنفرانس ۴۰ نفره است. از دیگر امکانات هتل ارم می توان به گالري و سالن چند منظوره، کلوپ ورزشي وتفريحي وسالن بيليارد اشاره نمود. ساخت پلکاني هتل بزرگ ارم باعث گرديده که ۷۰ درصد اتاق هاي آن روبه دريا باشد و اتاق هاي روبه جزيره نيز به خاطر اشراف کامل بر جزيره کيش و زيبائيهاي بي نظير آن، ارزشي برابر اتاق هاي روبه دريا دارد. سوئيت آپارتمان هاي محوطه با توجه به اينکه در ميان باغي از نخلستان و گل وگياه و فضاي سبز واقع گرديده، مورد علاقه مسافران تور کیش بخصوص خانواده ها بوده و خانواده ها با اقامت در آن احساس آرامش بيشتري مي نمايند.

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش اردیبهشت 95

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل ارم کیش,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش یکی از هتل های 5 ستاره جزیره کیش محسوب می شود و از بهترین و معروف ترین هتل های کیش می باشد که هر ساله توجه بسیاری از گردشگران تور کیش را به خود جلب می نماید. این هتل به راستی نمادی از فرهنگ و تاریخ کهن کشور بزرگ ایران زمین است. این هتل زیبا و مدرن بعنوان یگانه نماد تاریخی کشور با معماری یکتای جهانی خود، شکوه سلطنت گسترده، فرهنگ و تمدّن ایرانیان عزیز را آشکار و حفظ نموده است.
این هتل با الهام از تخت جمشید و بصورت نمادین بیانگر افتخار و عزت ایران باستان در دوران هخامنشیان می باشد. سرمایه ساخت هتل داریوش کیش منشا خارجی داشته و با اندوخته ای 30 ساله از تجربه هتل داری خارجی در جزایر قناری، موجب پیدایش کیفیت و تجربه ای جهانی گردیده است.

امکانات هتل داریوش کیش :

زمین تنیس، دوچرخه ، استخر، ماساژ تایلندی، سالن بدنسازی، پینگ پونگ، قایق سواری واقع در دریاچه هتل ضلع شمالی پشت عمارت اصلی هتل ، ( مجهز به قایق های پدالی و پارویی ) و خدمات گردشگری برای میهمانان تور کیش شامل کلاسیک شو ، بازدید از باغ پرندگان و پارک دلفین ها ، کشتی تفریحی ، کنسرت های مختلف ، ورزش های آبی ، گشت تفریحی دور جزیره  و ...

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش اردیبهشت 95

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95 

 

تور کیش ویژه تعطیلات اردیبهشت 95

تور کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل داریوش کیش,بهترین هتل های کیش,مجلل ترین هتل های کیش,هتل های معروف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش در شمار هتل های 2 ستاره کیش قرار دارد و روبروی پاساژ مروارید و نزدیک به بازارها و مراکز خرید بنا شده است. از این رو برای گردشگران تور کیش که قصد خرید دارند مناسب است. همچنین هتل نزدیک به دریاست. این هتل دارای صبحانه و نهار و شام می باشد و یکی از امتیازات آن تخفیف 50 درصدی پارک دلفین ها و سیرک است. هتل پانیذ دارای ترانسفر فرودگاهی نیز می باشد. طراحی این هتل به سبک اسپانیایی می باشد که به شکل بلوک از هم جدا می باشند. در ضمن اقامت در این هتل برای کودکان زیر 5 سال به صورت رایگان محاسبه می شود. فاصله هتل پانیذ تا فرودگاه جزیره 3 کیلومتر می باشد. 

آدرس هتل پانیذ کیش :  جزيره کیش ، نوار ساحلی

امکانات هتل پانیذ کیش :

لابی، رستوران، کافی شاپ، اینترنت، یخچال، تلویزیون، سوئیت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، حمل و نقل، پارکینگ، ماهواره و برای میهمانان تور کیش می باشد...

 

مطالب مرتبط :

تور کیش اردیبهشت 95

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات اردیبهشت 95

تور کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل پانیذ کیش,هتل های 3 ستاره کیش,هتل های ارزان کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آبادگران کیش

هتل آبادگران کیش در شمار هتل های 2 ستاره کیش قرار دارد و در خیابان پروین اعتصامی و جنب رستوران میر مهنا بنا گردیده است این هتل از سوییت های زیبا و مجهز تشکیل شده است.  هتل آبادگران کیش هتلی ساحلی محسوب می شود که برای میهمانان خود امکان دوچرخه سواری را فراهم آورده است. در رستوران این هتل انواع غذاهای متنوع برای میهمانان تور کیش سرو می شود. فاصله این هتل تا فرودگاه جزیره حدود 15 دقیقه می باشد.

امکانات هتل آبادگران کیش :

لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، صندوق امانات، مینی بار و... 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش اردیبهشت 95

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل آبادگران کیش,ارزان ترین هتل های کیش,هتل های 3 ستاره کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش در شمار هتل های 3 ستاره کیش قرار دارد و در میدان سیری، بعد از بازار پردیس 2 واقع شده است. این هتل دارای 15 درصد تخفیف در ورودی پارک پرندگان و نمایش دلفین ها برای میهمانان تور کیش می باشد. همچنین هتل تعطیلات کیش برای کودکان زیر 5 سال رایگان محاسبه می گردد. در همه ی اتاق های دو تخته به بالای این هتل یک تخت تاشو قرار دارد. فاصله هتل تعطیلات با ماشین تا فرودگاه جزیره 12 دقیقه می باشد.

آدرس هتل تعطیلات کیش :  جزیره کیش ، بعداز بازار پردیس 2 ، میدان سیری

امکانات هتل تعطیلات کیش :

لابی، رستوران، کافی شاپ، خدمات خانه داری، پارک کودکان، سالن کنفرانس، آژانس خدمات مسافرتی، پارکینگ اختصاصی هتل ویژه مسافران تور کیش ، اینترنت در لابی، پاركينگ سرپوشيده، فضای سبز، اینترنت در واحدها، نمازخانه، تاکسی سرویس، لاندری، سالن ورزشی، کافی نت و غرفه و...

 

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش اردیبهشت 95

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95

 

تور کیش ویژه تعطیلات اردیبهشت 95

تور کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل تعطیلات کیش,هتل های 3 ستاره کیش,هتل های خوب کیش,ارزان ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

اسكله تفريحي کیش :

اسكله تفريحي کیش مجموعه‌ اي است كه امكانات تفريحي از قبيل : جت اسكي، قايق هاي پدالي (با ظرفيت چهارنفر)، قايق هاي ماهيگيري، قايق هاي پارويي، سه چرخه هاي آبي، امكانات غواصي و قايق هاي كف شيشه‌اي كه گردشكران تور کیش از آن براي تماشاي دنياي شگفت انگيز آبزيان زيباي خليج فارس استفاده مي كنند. مجموعه اسكله تفريحي کیش كه در مجاورت چند مجموعه تفريحي ديگر قرار گرفته است بسيار مورد استقبال گردشگران تور کیش قرار مي گيرد.

 

شهر زیر زمینی کاریز کیش :

قنات کيش بيش از ۲۵۰۰ سال قدمت دارد و آب شيرين قابل شرب ساکنان جزيره را تامين مي‌کرده است. قنات كيش از نظر طول رشته قنات و يا عمق چاه‌ها قابل مقايسه با قنات‌هاى ديگر نقاط ايران نيست‌، اما با توجه به شيب بسيار كم جزيره‌، چگونگى هدايت آب‌هاى زيرزمينى به سطح زمين در كيش بسيار مهم بوده و نشان مى‌دهد كه در زمان خود از پيشرفته‌ترين روش‌ها براى حفر قنات استفاده مى‌كردند. امروزه مجموعه قنات با تغيير كاربري به يک شهر زير‌زميني شگفت‌انگيز بدل شده که بيش از ۱۰۰۰۰ متر مربع وسعت دارد و اکنون کاريز کيش خوانده مي‌شود و توجه گردشگران تور کیش را به خود جلب کرده است. ضمن حفظ بافت تاريخي آن کاربري هاي جديدي از اين شهر زير زميني بدست آورند. شهر زير زميني کاريز کیش در فاز يک خود به قسمت هاي مختلف از جمله غرفه هاي صنايع دستي ايران و جهان، رستوران سنتي و جديد، موزه سالن آمفي تئاتر سالن کنفرانس، گالري هاي هنري تقسيم و قابل بهره برداري خواهد بود. شهر کاريز در عمق 16 متري زير زمين قرار دارد. اگر می خواهید این بنای تاریخی را از نزدیک ببینید با تور کیش همراه شوید. سقف آن هشت متر ارتفاع و بيشتر سقف آن مملو از سنگواره ، صدف و مرجان هايي است که با نظر کارشناسي  حدودا 270 تا 570 ميليون سال قدمت دارند و تک تک آن شناسايي و داراي شناسنامه رسمي است.

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش اسفند 94

تور کیش نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش,اماکن دیدنی کیش,جاذبه های گردشگری کیش,مکان های دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل شایگان کیش

_شایگان_کیش_7.JPG

هتل شایگان کیش در شمار هتل های 5 ستاره کیش قرار دارد و یکی از هتل های معروف کیش محسوب می شود. این هتل تور کیش در زمینی به مساحت 15000 مترمربع ساخته شده است و در بهترین نقطه از نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش واقع گردیده است همچنین با مشرف بودن اکثر اتاق ها به خلیج  زیبای همیشه فارس جزو هتلهای پر طرفدار کیش می باشد. از لحاظ دسترسی به بازارهای کیش این هتل در موقعیت خوبی قرار دارد و به بازارهای پانیذ و مرکز تجاری پردیس کیش بسیار نزدیک است از این رو مورد توجه بسیاری از گردشگران تور کیش می باشد این هتل از 140 باب اتاق، سوئیت، ویلای لوکس و آپارتمان ویژه در 6 طبقه تشکیل شده است که هرکدام دارای رنگ بندی متنوع و امکانات کامل اقامتی و رفاهی هستند. هتل شایگان با ارائه بهترین امکانات هر ساله پذیرای بسیاری از مسافران تور کیش می باشد.

امکانات هتل شایگان کیش :

سالن همایش و اجتماعات  ، باشگاه ورزشی  شایگان  شامل استخر سرپوشیده جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی،  ماساژ،حوضچه آب سرد، استخر کودکان ، سالن بیلیارد و اسنوکر ، کلوپ بازی کودکان و... برای میهمانان تور کیش می باشد.

آدرس هتل شایگان کیش  :جزیره کیش -میدان پردیس

_شایگان_کیش_1.jpg

_شایگان_کیش_8.jpg

_شایگان_کیش_6.jpg

_شایگان_کیش_2.jpg

_شایگان_کیش_3.jpg

_شایگان_کیش_5.jpg

 

هتل لوتوس کیش :

 

_لوتوس_کیش.jpg

 

امکانات هتل لوتوس کیش:

لابي، كافي شاپ، ماهواره، نمازخانه، رستوران، پاركينگ اختصاصي هتل، پاركينگ سرپوشيده، لاندري، آسانسور، خدمات خانه داري، فضاي سبز،  تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، ترانسفر رايگان فرودگاه . علاقه مندان به اقامت در این هتل زیبا می توانند با تور کیش همراه شوند .

 

هتل آنا کیش :

 

_آنا.jpg

 

امکانات هتل آنا کیش :

لابي، رستوران، كافي شاپ، سالن كنفرانس، پارك كودكان، خدمات خانه داري، فضاي سبز، سالن ورزشي، نمازخانه، آژانس خدمات مسافرتي، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، اينترنت در لابي و اينترنت در واحد، لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه، گشت سیاحتى جزیره سرویس ۲۴ساعته، امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها و... . علاقه مندان به گزراندن لحظات خوش در این هتل می توانند با تور کیش همراه شوند .

 

مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش اسفند 94

تور کیش نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش,معروف ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش در شمار هتل های 4 ستاره کیش قرار دارد و یکی از هتل های شیک و لوکس کیش محسوب می شود. این هتل تور کیش درفضایی بالغ بر پانزده هزار متر مربع بنا گردیده است و از 54  اتاق و 140 تخت تشکیل شده است ، هتل صدف کیش از لحاظ موقعیت جغرافیایی به بازارهای بزرگ جزیره نزدیک است و روبروی دانشگاه جزیره کیش قرار دارد. این هتل در سال هشتادو یک بنا شد . هتل صدف در میان مسافران تور کیش محبوبیت خاصی دارد و یکی از هتل های پر طرفدار و با کیفیت کیش به شمار می رود.

 آدرس هتل صدف کیش : جزیره کیش، میدان امیر کبیر

امکانات هتل صدف کیش :

لابی با فضایی دلپذیر ویژه میهمانان تور کیش ، کافی شاپ ، رستوران  ، سالن کنفرانس ،  کافی نت و...

 

مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش اسفند 94

تور کیش نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل صدف کیش,هتل های 4 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل گراند کیش

هتل گراند کیش در شمار هتل های 3 ستاره کیش قرار دارد و در زمینی به مساحت 6400 متر مربع روبروی بازار ونوس بنا شده است. فاصله هتل گراند از دریا حدود 7 دقیقه و از نزدیکترین بازار تا هتل یعنی بازار ونوس حدود 5 دقیقه می باشد و در کل نسبت به بازارهای تجاری کیش در موقعیت بسیار مناسبی واقع شده است از این رو مورد توجه بسیاری از گردشگران تور کیش قرار دارد. این هتل از 60 اتاق تشکیل شده است که اکثر این اتاق ها دارای تراس می باشد و از دید دریا برخوردارند. این هتل ظرفیت پذیرش 200 میهمان را دارد. هتل گراند کیش امکان بازدید از هتل داریوش و همچنین تخفیف 30 درصدی پارک دلفین ها را به به میهمانان خود ارائه می دهد. از خدمات رایگانی که هتل گراند در اختیار میهمانان تور کیش می گذارد می توان به صبحانه و ترانسفر رفت اشاره نمود.

آدرس هتل گراند کیش : جزیره کیش - خیابان سنایی - روبروی مرکز خرید ونوس 

امکانات هتل گراند کیش :

لابی، رستوران، چایخانه سنتی، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات برای مسافران تور کیش ، تلویزیون، یخچال، سونا و جکوزی، اینترنت بی سیم، کافی نت، آسانسور، خشکشویی، مینی بار، تاکسی سرویس، سیستم اعلام حریق، ماهواره، لاندری، خودپرداز، فضای سبز، تهویه مطبوع و...

 

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش اسفند 94

تور کیش نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل گراند کیش,هتل های 3 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,ارزان ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

جت اسکی در جزیره کیش

ابتدا نوع كلوپي را كه قصد اجاره جت اسكی از آن را داريد مورد بررسي قرار دهيد، چرا كه بتوانيد بيشترين سرويس را از آنان دريافت كنيدسپس نوع جت اسكی چه از نظر قيمت و چه از نظر قدرت موتور و مدل آن، كه با آن بتوانيد بهترين لذت را ببريد را انتخواب كنيدشما بايد قوانين دريافت و شرايط لازم را دارا باشيد و مو به مو آن را رعايت كنيد كه خدايي ناكرده مشكلي براي خود و ديگران باعث نشويد.

_اسکی.jpg


شرايط دريافت جت اسکی در جزیره کیش 
1. به افراد كمتر از 20 سال جت اسكي داده نميشود مگر با همراهي مربي كلوپ و يا همراه بالاي بيست سال اجاره كننده
2. از سوار شدن خردسالان به لحاظ تامين امنيت آنان جلوگيري ميشود.
3.  ظرفيت جت اسكي تا 2 نفر ميباشد
4. پوشيدن جليقه نجات الزاميست
5.  به يك گروه، دو دستگاه جت اسكی بطور همزمان داده نميشود، اتفاقات قبلي و حوادث جاني كه باعث فوت و يا نقص عضو گرديده دليل كافي براي انجام اين مهم گرديده.
6. آقايان با پوشش شلوارك و نهايتا با مايو پاچه دار(لطفا همراه بياوريد) و خانمها از لباس بادگيري كه كلوپ در اختيار آنان قرار ميدهد ميتوانند استفاده كنند، خانمها مجبور به پوشيدن لباس بادگير نيستند و فقط به جهت خيس نشدن مانتو و پوشش آنان ميتوانند از بادگير مخصوص استفاده كنند
7. پر كردن فرم مربوطه و امضاء آن و تعهد دادن به رعايت دقيق قوانين و هشدارها
8. پرداخت هزينه جت اسكی و گرو گذاشتن كارت ملي و يا مبلغ يكصد هزار تومان وجه نقد بابت ضمانت دستگاه.(عيبهاي فني دستگاه به عهده كلوپ ميباشد، و ضمانت دريافتي بابت جبران قسمتي از خساراتي كه ناشي از عدم توجه اجاره كننده و احيانا تصادفات و يا جريمه هاست ميباشد).

2013-Yamaha-FX-SHO-EU-Eclipse-Black-Action-006.jpg

جت اسکی در کیش

مقرراتي كه اجاره كننده ملزم به رعايت آن ميباشد
1. فاصله گرفتن تا شعاع 100 متري از هر شيئي روي آب، نظير، قايقها، كشتيها، اسكله، سواحل، شناگران، جت اسكی سواران ديگر، و حتي زباله هاي شناور بر روي سطح دريا (توضيحات بيشتر را ميتوانيد شفاها از مسئول مربوطه بپرسيد). 
2. بصورت موازي با ساحل تا فاصله 100 متري راندن، خلاف و خطر آفرين است مگر هنگام شروع و يا خاتمه مدت سواري
3. منطقه اي را كه مسئول جت اسكی هنگام سوارشدن، جهت راندن به شما تفهيم ميكند را بايد دقيقا رعايت كنيد
4. حركات آكروباتيك و دور درجا زدن ممنوع ميباشد و در صورت مشاهده آن باعث استرداد دستگاه و سوختن تايم باقي مانده و حتي جريمه نقدي خواهد شد

شنا کیش

ورزش شنا در کیش یكی از محبوب ترین ورزشها در بین اقشار مختلف مردم استفردی كه شنا می كند، نه تنها از این طریق احساس راحتی و نشاط می كند بلكه در اثر شنا كردن قابلیتهای جسمانی خود را از قبیل استقامت دستگاه گردش خون و تنفس، قدرت، سرعت و انعطاف پذیری مفاصل شانه و مچ پا افزایش می دهد. ورزش شنا ورزشی است كه از سن نوزادی تا سن كهنسالی میتوان آنرا انجام داد و به طور كلی ورزشی است كه هیجان و اضطراب را كاهش داده، عضلات را قوی و محكم كرده و بدن را نرم و انعطاف پذیر می سازد و باعث می شود كه فرد انرژیی بیشتری برای انجام كارهای روزانه خود كسب كند. 

_کیش.jpg

 


طریقه علمی برنزه شدن 
تا اینجا به نظر می رسد كه آفتاب فقط دشمن پوست است، و ماباید تا آنجا كه می توانیم خود را دور از آن نگه داریم. در صورتی كه آثار میكروب كش اشعه ماورای بنفش خورشید بر كسی پوشیده نیست.

 

_کیش_1.jpg

 

همچنین همه پزشكان تایید می كنند كه اشعه خورشید در تسریع جریان خون تاثیر زیادی دارد اما مساله مهم این است كه تنها وسیله برنزه شدن، علیرغم عقیده عده زیادی از مردم خوابیدن در جلوی اشعه سوزان آفتاب نیست، و برعكس پیاده روی و گردش، توپ بازی و تفریحات دسته جمعی مختلف، آن هم نه در وسط روز، بلكه ابتدا صبح و عصر، و سپس در نزدیكیهای ظهر یا از ساعت 3 ظهر به بعد، می تواند ضمن تامین سلامت روحی و جسمی، پوست بدن شما را برنزه كند. 
اما اگر قرار است یك نفر تنها به وسیله خوابیدن در زیر اشعه خورشید پوست بدن خود را قهوه ای كند، بایستی طی روزهای مدیدی ( زیادی) به كار بپردازد. به این ترتیب كه روز اول فقط چند دقیقه( آن هم نه در وسط روز) در آفتاب بخواند. و روزهای بعد، هر بار یك دقیقه به مدت قبلی اضافه نماید. همچنین فراموش نشود، كه پوست صورت انسان به مناسبت حساسیت خاصی كه دارد ، باید حتی الامكان در نیم سایه قرار گیرد.


چه مدت باید آفتاب به ما بتابد؟ 
برای اشخاص مختلف مدت آفتاب گرفتن را از 20 الی 50 ساعت تعیین كرده اند. البته این امر حتی الامكان نباید در مدت كمتر از 25 روز انجام پذیرد. و هرگز نباید در عرض یك سال بیش از 50 سال بدن را به دست اشعه سوزان آفتاب سپرد. زیرا زیاده روی در این كار، علاوه بر ایجاد چین و چروك، پوست را خشك می سازد. 
اما چرا نباید حمام آفتاب گرفتن به طور مداوم انجام یابد؟ 
به این دلیل كه پوست ما در مقابل نور خورشید دو نوع واكنش نشان می دهد:  یكی ماده رنگی پوست كه در مقابل آفتاب رو به ازدیاد میگذارد و دیگری واكنش دفاعی اتوماتیكی یاخته هاست كه خود به خود ضخیم تر می گردند، و یك طبقه بسیار نازك شاخی روی پوست تشكیل می دهند. 
اما برای تشكیل این طبقه حداقل 10 روز وقت لازم است. روی این اصل حمام آفتاب گرفتن نمی تواند با عجله و شتابزدگی توام باشد. 

مسیر دوچرخه سواری کیش

یکی از طولانی ترین و زیباترین مسیرهای دوچرخه سواری كشور در جزیره كیش قرار دارد. مسیر ویژه دوچرخه سواری جزیره كیش سرتاسر این مسیر 75 كیلومتری كاملا مستقل ازمسیرهای اتومبیل رو بوده و بخش اصلی آن به موازات جاده جهان، در حاشیه نوار ساحلی احداث شده است

kish-road.jpg

 

مسیر دوچرخه سواری کیش-recreational cycling pathطبیعت بكر جزیره در بخش های جنوبی و غربی جزیره با چشم اندازهای زیبایی از دریا، سواحل، بوستان ها، نخلستان ها و پوشش گیاهی در دسترس همگان است. حركت با دوچرخه در مسیر ویژه، این امكان را به گردشگران كیش می دهد كه با سرعت كم و در سكوت این چشم اندازهای طبیعی را تماشا كنن در ایستگاههای ویژه به علاقمندان دوچرخه كرایه میدهند. این ایستگاهها در بخشهای مختلف جزیره مانند اسكله تفریحی , جنب بازار مرجان , فاز 2 صدف ,پرشین گلف و کشتی یونانی وجود دارد و به وسیله بخش خصوصی اداره می شود

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 94

تور کیش بهمن 94

تور کیش دی 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش,اماکن دیدنی کیش,جاذبه های گردشگری کیش,مکان های دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل پارسیان کیش:

هتل 3 ستاره پارسیان در سال 1374 در جزیره زیبای بنا شده است. این هتل در میان دو بازار مرکزی تجاری و زیتون قرار دارد. هتل پارسیان کیش 10 دقیقه با فرودگاه فاصله دارد و دارای استبال فرودگاهی می باشد. این هتل نزدیک به دریا می باشد و یکی از دلایل معروف بودن این هتل می توان به دسترسی آسان آن به اماکن و اسکله تفریحی در خدمات و امکانات مناسب آن اشاره کرد. در اطراف این هتل چشم انداز های زیبا و بی نظیر وجود دارد که این خود به تنهایی به جاذبه های این هتل می افزاید. هتل پارسیان از 100 آپارتمان و سوییت تشکیل شده است که ابعاد این اتاق ها 70 تا 120 متر می باشد و ظرفیت آن ها 7 تا 10 نفر است. آپارتمان های دو خوابه هتل پارسیان کیش در میان هتل های جزیره کیش بی نظیر و بی همتا است. رستوران های هتل پارسیان کیش انواع متنوع غذاها،مانند: دریایی و فست فود، کبابی، را تدارک دیده است. در هتل پارسیان از دوربین های مدار بسته استفاده شده است که باعث امنیت و آسایش هر چه بیشتر میهمانان گرامی می شود . همچنین نیروهای حراست آموزش دیده و مجرب به صورت شبانه روزی تامین امنیت هتل را بر عهده گرفته اند. در طبقه بالای لابی هتل رستوران غذای دریایی و ایرانی وجود دارد با حدود 100 نفر ظرفیت میزبان شبانه روزی گردشگران می باشد. رستوران فست فود پیتزا پارسیان بهترین و مشهور ترین پیتزا و ساندویچ از جمله ساندویچ تنوری و سرد، انواع مختلف پیتزا، مرغ سوخاری و... در سطح جزیره کیش را به مسافران ارایه می دهد که با ظرفیت حدود 60 نفر در محوطه بیرونی هتل قرار گرفته است. این هتل دارای سالن همایش با گنجایش 140 نفر جهت برگزاری همایش ها و مراسم که به امکانات پیشرفته تصویری و صوتی و ویدئو پروژکتور تجهیز شده است مورد استفاده ارگان ها و نهادها و موسسات دولتی و خصوصی قرار می گیرد.

_پارسیان_کیش.jpg

امکانات هتل پارسیان کیش:

رستوران، کافی نت، کافی شاپ، لاندری، روم سرویس 24 ساعته، سالن کنفرانس، مینی بار، صندوق امانات، ماهواره در داخل اتاقها،  گشت سياحتى جزيره و گشت بازارها، آرایشگاه بانوان، آرایشگاه آقایان، خشکشویی،اجاره اتومبیل بدون راننده و ...

آدرس : میدان ساحل، جنب بازار زیتون

_پارسیان_کیش_1.jpg

_پارسیان_کیش_2.jpg

_پارسیان_کیش_3.jpg

_پارسیان_کیش_4.jpg

_پارسیان_کیش_5.jpg

 

هتل بین اامللی 5 ستاره ایران کیش در تیرماه  1393 با 700 متر مربع زیربنا در مقابل پارک شهر کیش بنا شد. این هتل دارای 7 طبقه، 130 اتاق و 310 تخت خواب می باشد. این هتل از معماری بسیار زیبایی برخوردار است. این هتل در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های کیش متفاوت می کند. در ساخت این هتل بیش از 55 میلیارد تومان هزینه شده است. طاحی هتل ایران کیش به گونه است که اتاق هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. در تمام طبقات و اتاق های این هتل بین المللی اینترنت وجود دارد و تنها هتلی در جزیره است که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) می باشد. این هتل از دریا 20 دقیقه فاصله دارد.

iran_hotel_1.jpg

 

امکانات هتل ایران کیش:

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی، سالن همایش، رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی، اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری ۲۴ ساعته، پارکینگ سرپوشیده، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و...

iran_hotel_2.jpg

iran_hotel_3.jpg

iran_hotel_5.jpg

iran_hotel_4.jpg

iran_hotel_6.jpg

iran_hotel_7.jpg

 

هتل پالاس کیش

_پالاس_کیش.jpg

پروژه هتل پالاس کیش در بهترین موقعیت جغرافیایی جزیره زیبای کیش در زمینی به مساحت 10500 متر مربع و با زیر بنای 25048 متر طبق پروانه ساخت به شماره 4395/90 با به کارگیری ضوابط استاندارد هتل  طراحی و در حال اجرا می باشد این طبق آخرین اطلاعات دریافتی از مدیر اجرایی این پروژه قرار است در سال 1394 شروع بکار کند .وجه تمایز هتل پنج ستاره پالاس کیش به هتل های موجود در جزیره زیبای کیش، استخر روباز در طبقه پانزدهم و سالن سینما به گنجایش 264 صندلی و سالن مجلل فرهنگی جهت برگزاری نمایشگاه های هنری و فرهنگی  می‌باشد.

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 94

تور کیش بهمن 94

تور کیش دی 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش,معروف ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مرکز تجاری کیش

این مرکز خرید با بيش از 400 واحد تجاري و چندين كافي شاپ و رستوران گردان بزرگترين بازار جزيره زیبای کیش است. اين بازار در سال 1379 در زميني به وسعت 11.000 مترمربع واقع شده است.

8.jpg

 

مرکز تجاری کیش دارای ۴۷۹ واحد تجاری شکیل و بزرگ ، با زمینه فعالیت پوشاک، کیف و کفش، ساعت، عینک، بهداشتی و آرایشی، لوازم خانگی، وسایل صوتی و تصویری، وسایل آشپزخانه، مواد غذایی، مکمل‌های غذایی و دارویی، موبایل و تجهیزات رایانه‌ای، آژانس مسافرتی، آژانس املاک و …، چندین کافی‌شاپ، فست فود و یک رستوران گردان است.

trade_center_045.jpg

مسافرین جزیره کیش نمی‌توانند بی تفاوت از کنار این مجتمع تجاری عبور کنند و خریدی انجام ندهند ، وسعت، گیرایی، طراحی و نورپردازی داخلی زیبای آن نظر گردشگران جزیره را به خود جلب می‌کند. مرکز تجاری کیش دارای متنوع‌ترین فروشگاه‌ها است و می‌توانید هرچه می‌خواهید در این بازار پیدا کنید. فروشگاه بسیاری از نمایندگی‌های مارک های معتبر خارجی نیز در این بازار قرار دارد. در مرکز تجاری کیش همه شب رأس ساعت ۲۲مراسم قرعه کشی با برنامه‌های شاد و اهداء جوایز نفیس به برندگان اجرا می‌گرد، و با جوائز نفیس از مسافران عزیز به نوعى تقدیر و تشکر صورت مى پذیرد.

بازار پارس خلیج فارس

اين مجتمع تجاری در شمال غربي جزيره در منطقه بومي‌نشين قرار دارد و در سال 1370 با 153 فروشگاه در 1 طبقه راه اندازی شده است. 

بازار پارس خلیج در شمال غرب جزیره کیش در منطقه بومی مسکونی جزیره در زمینی به مساحت ۱۲٬۲۷۱ متر‌مربع، در یک طبقه و در سال ۱۳۷۰ با معماری ایرانی به بهره برداری رسید.

-پارس-خلیج-1370295299_1.jpg

این بازار بلافاصله بعد از اعلام جزیره کیش به عنوان یک منطقه آزاد احداث شد. بازار پارس خلیج بیش از ۱۵۰ غرفه دارد و در آن پوشاک، کیف و کفش، عینک، ساعت،لوازم بهداشتی و آرایشی، اسباب بازی، موبایل و تجهیزات رایانه‌ای، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی، خرازی، مشاور املاک و خدمات مسافرتی عرضه میشود

بافت این قسمت از جزیره با بافت قسمت توریستی متفاوت است و نزدیکترین قسمتهای دیدنی به این بازار سواحل پارک و اسکله میرمهنا و یازار عربهای جزیره کیش می باشد.

 

-پارس-خلیج-1370295299.jpg

 

مراکز خرید کیش : سالانه بيش از يك ميليون نفر توریست به كيش سفر مي‌كنند كه از اين ميزان جمعيت، حدود ۱۵۰ هزار نفرگردشگر خارجي يا ايرانيان مهاجر هستند. بازارهاي كيش به واسطه فروش كالاهاي اصل خارجي جاذبه خاصي براي مسافراني كه بيشتر با هدف گردشگري به جزيره زیبای کیش  سفر مي كنند، دارد در حال حاضر جزيره كيش در حدود 11 بازار بين المللي و مركز تجاري و بازارچه دارد

بازارچه شهر چین

بازارچه شهر چین در کیش دوشعبه دارد .  این بازارچه از جمله بازرهای مناسبی است که برای گردشگران بسیار جالب است زیرا فروشندگان آن همه چینی میباشند ؛ اولین شعبه فروشگاهی بازارچه شهر چین در کیش که چندان بزرگ نیست و مدتی است در کنار مرکز خرید مروارید مشغول به کارشده است . کلیه اجناس موجود در این بازارچه مستقیما از کشور چین واردشده و توسط فروشندگان چینی به کسانی که قصد خرید ارزان در کیش دارند ارائه می گردد .

_شهر_کیش.jpg

کالاهای متنوع این مرکز خرید دارای قیمت مناسب و کیفیت نسبتا پایینی بوده که شامل انواع لباس ، کیف و کفش ، لوازم خانگی و . . . می باشد . شعبه دیگر بازارچه شهر چین در طبقه دوم بازار پانیذ قرار دارد .

_کیش.jpg

 

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 94

تور کیش بهمن 94

تور کیش دی 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش,بازارهای کیش,پاساژهای کیش,بهترین مراکز خرید کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل گاردنیا کیش

هتل 4 ستاره گاردنیا کیش درسواحل نیلگون خلیج قرار گرفته و خدمات منحصر به فردی به میهمانان وگردشگران تور کیش ارائه می دهد قیمت هتل گاردنیا کیش بسیار مناسب میباشد. هتل گاردنیا ما بین میدان امیر کبیر و حافظ و در بلوار هرمزواقع شده است. هتل گاردنیا کیشدر دو فاز هتلی و ویلایی تاسیس شده است که سوئیت های ویلایی در محوطه هتل قرار گرفته اند . هتل در فاصله ۸ دقیقه ای تا مراکز خرید کیش واقع شده است. سویتهای لوکس هتل گاردنیا  کیش با امکانات کامل رفاهی جزوهتل های ساحلی کیش بشمار می اید با توجه به خدمات مناسب وقیمت ارزان ازنظرجغرافیای یکی از پرطرفدارترین هتل های ساحلی کیش میباشد.

-گاردنیا1.jpg

-گاردنیا5.png

امکانات هتل گاردنیا کیش:

مجموعه اقامتی و رفاهی هتل گاردنیا کیش با هدف اسکان و خدمات رسانی به میهمانان و گردشگران جزیره زیبای کیش در زمینی به وسعت تقریبی ۱۰٫۰۰۰ متر مربع از سال ۱۳۸۷ در ۳ فاز ساختمانی با مجوز احداث هتل با درجه کیفی و خدمات رسانی ۴ ستاره برای مسافران تور کیش طراحی و شروع به ساخت گردید . فاز ۱ ساختمانی شامل ۲۱ واحد ویلایی با انواع اتاق های مجلل با فضایی دلباز و حریم فضای سبز در سال ۱۳۹۰ به بهره برداری رسید . فاز ۲ مجموعه گاردنیا شامل ساختمان اصلی در ۵ طبقه سرسرای باران , کافی شاپ نسیم , رستوران نخل نماز خانه آقایان و بانوان , سالن اجتماعات و پخش فیلم و۳۶ باب اتاق شامل انواع اتاق ها در سال ۱۳۹۳ به بهره برداری رسید.

-گاردنیا-3.jpg

-گاردنیا4.jpg

اتاق های هتل گاردنیا شامل اتاقهای ۲ تخته  ۳ تخته  سویتهای ۴ تخته میباشد. علاوه بر ساختمان اصلی هتل تعدادی سوئیت درون محوطه هتل وجود دارد.صبحانه برای مهمانان تور کیش عزیز به صورت بوفه می باشد. از امکانات ویژه هتل می توان به : استقبال فرودگاهی ، سرویس رایگان مراکز خرید یک بار در روز ، تخفیفات ویژه گردشگری ، ۲۰% تخفیف بیلیارد و رستوران سنتی هتل ، ۵۰ % تخفیف مجموعه تفریحی هتل گرند کیش اشاره کرد.از دیگرخدمات و امکانات هتل گاردنیا کیش می توان به بازدید از دیدنی های کیش ، و بندر گاه باستان ، بازدید از اکواریوم طبعی وکلبه هور و اینترنت وایرلس رایگان اشاره کرد.

-گارد-نیا-کیش2.jpg


هتل آریان کیش

هتل ۴ ستاره آریان کیش واقع در میدان امیرکبیر و در بخش تجاری جزیره کیش با داشتن ۵ اتاق ۲ تخته ، ۴۴ اتاق ۳ تخته ، ۹ اتاق ۴ تخته و ۱۱ سوئیت رویال و امکانات و خدمات رفاهی پذیرای گردشگران تور کیش می باشد .این هتل در ضلع شرقی بازار مرواید می باشد .اگر قصد خرید و گردشگری در کیش را دارید هتل آریان کیش از بازارهای جزیره کیش ، مرکز تجاری ، زیتون ، بازار پردیس و پانیذ فاصله کمی دارد و با داشتن موقعیت عالی در جزیره کیش یکی از بهترین هتل های کیش برای اقامت و گردشگری در تور کیش نوروز 95می باشد .فاصله هتل آریان کیش از فرودگاه کیش در حدود ۷ کیلومتر است.

-آریان1.png

-آریان2.png

امکانات هتل آریان کیش:

هتل آریان کیش اتاق های مناسبی دارد که :
اتاق ها داراي تخت به تعداد و ظرفيت نفر اضافه ندارد و مجهز به:تلفن, تلويزيون , يخچال ,مبلمان ,سرو يس فرنگي و حمام و...میباشد. همچنین با داشتن کافی شاپ در طبقه همکف با ظرفیت ۳۰ نفر که با ظرفیت ۱۲۰ نفر به صورت بوفه نیزدر اختیار مسافران گرامی تور کیش نوروز 95می باشد.برای راحتی میهمانان در هتل آریان کیش ترتیبی داده شده که میهمانان  می توانند صبحانه خود را در اتاق های خود میل نمایند و رستوران هتل آریان کیش نیز در تمامی وعده های غذایی در خدمت میهمانان تور کیشمی باشد .

-آریان3.jpg

-آریان7.png

-آریان9.png

 

رستوران های خاص جزیره کیش مانند خانه اسپاگتی و … نیز در فاصله کمی از هتل آریان کیش قرار دارد و اگر طرفدار غذاهای متفاوت هستید می توانید در فاصله کمی از هتل آریان کیش به رستوران های خوبی بروید .

-آریان6.jpg

-آریان-11.png

جهت رزرو و خریدتور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

تور کیش نوروز 95

تور آنتالیا نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش,معروف ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل شایگان کیش

_شایگان_کیش_7.JPG

هتل شایگان کیش در شمار هتل های 5 ستاره کیش قرار دارد و یکی از هتل های معروف کیش محسوب می شود. این هتل در زمینی به مساحت 15000 مترمربع ساخته شده است و در بهترین نقطه از نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش واقع گردیده است همچنین با مشرف بودن اکثر اتاق ها به خلیج  زیبای همیشه فارس جزو هتلهای پر طرفدار کیش می باشد. از لحاظ دسترسی به بازارهای کیش این هتل در موقعیت خوبی قرار دارد و به بازارهای پانیذ و مرکز تجاری پردیس کیش بسیار نزدیک است از این رو مورد توجه بسیاری از گردشگران تور کیش می باشد این هتل از 140 باب اتاق، سوئیت، ویلای لوکس و آپارتمان ویژه در 6 طبقه تشکیل شده است که هرکدام دارای رنگ بندی متنوع و امکانات کامل اقامتی و رفاهی هستند. هتل شایگان با ارائه بهترین امکانات هر ساله پذیرای بسیاری از مسافران تور کیش می باشد.

امکانات هتل شایگان کیش :

سالن همایش و اجتماعات  ، باشگاه ورزشی  شایگان  شامل استخر سرپوشیده جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی،  ماساژ،حوضچه آب سرد، استخر کودکان ، سالن بیلیارد و اسنوکر ، کلوپ بازی کودکان و... برای میهمانان تور کیش می باشد.

آدرس هتل شایگان کیش  :جزیره کیش -میدان پردیس

_شایگان_کیش_1.jpg

_شایگان_کیش_8.jpg

_شایگان_کیش_6.jpg

_شایگان_کیش_2.jpg

_شایگان_کیش_3.jpg

 

 

 

 

_شایگان_کیش_5.jpg

 


 مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش دی 94

تور کیش نوروز 95

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل شایگان کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش,مجلل ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ایران کیش

_ایران_کیش_1.jpg

هتل بین المللی ایران کیش از جمله هتل های 5 ستاره کیش محسوب می شود این هتل دارای 700 متر مربع زیربنا می باشد ودر تیرماه  1393 در مقابل پارک شهر کیش ساخته شد. این هتل نزدیک دریا می باشد و تا دریا 20 دقیقه فاصله دارد. هتل ایران از 7 طبقه تشکیل شده است که دارای 130 اتاق و 310 تخت خواب می باشد. معماری و طراحی خاص و فوق العاده این هتل نظر بسیاری از مسافران تور کیش را به خود جلب کرده است. هتل ایران در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های کیش متفاوت می کند. در ساخت این هتل بیشتر از 55 میلیارد تومان هزینه شده است. اتاق های این هتل تور کیش منظره زیبایی دارد به گونه ای که اتاق هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. در تمامی طبقات و اتاق های این هتل بین المللی اینترنت وجود دارد. هتل ایران کیش تنها هتلی در جزیره است که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) می باشد. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای مسافران تور کیش به ارمغان می آورد.

امکانات هتل ایران کیش:

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی، سالن همایش،رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی،اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری۲۴ساعته، پارکینگ سرپوشیده برای میهمانان تور کیش ، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و... . 

_ایران_کیش_2.jpg

_ایران_کیش_4.jpg

_ایران_کیش_5.jpg

_ایران_کیش_6.jpg

 

 


 مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش دی 94

تور کیش بهمن 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل ایران کیش,هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های معروف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

کشتی یونانی :

اين كشتي در سال 1322 شمسي توسط شركت ويليام هاميلتون به  وزن  7061 تن و به طول 136 متر در بندر گلاسكو در اسكاتلند ساخته شد و در  روز  4/ 5/ 1345 به هنگام بازگشت ازسفر دریایی خود ايران،  به كشور يونان در عرض جغرافيايي 26 و 20 درجه شمالي و sطول جغرافيايي 53 و 54 درجه شرقي به گل نشست و هشتاد روز تلاش اورينوكو، يدككش هلندي براي بيرون كشيدن اين كشتي به ثمري نرسيد. تلاش هاي ناموفق زيادي براي بيرون كشيدن آن انجام شد و به ناچار سرنشينان كشتي مجبور به ترك آن شدند، چرا كه عمليات بيرون كشيدن كشتي از نظر اقتصادي مقرون به صرفه نبود. اطلاعات بدست آمده از شركت بيمه لويدز لندن نشان دهنده اين است كه اين كشتي در زمان به گل نشست متعلق به كشور يونان و بنام كولااف بوده است .ظاهرا مه آلود بودن هوا و نبوده فانوس دریایی در سواحل جزیره موجب بر خورد کشتی به ساحل شده است . اين كشتي در ابتدا "شيپور امپراتور" سپس "ناتوراليست" و در سال هاي بين 1338 تا يكسال قبل از توقف، در مالكيت خطوط كشتيراني ايران با نام های  "سيروس فارس" ، "همدان" در تردد بوده است. بومیان جزیره می گویند که یونانی ها هنگام ترک جزیره کشتی را به آتش کشیده اند با توجه به این که هیچ عنصر غیر فولادی در بدنه و عرشه کشتی باقی نمانده است . گمان نمی رود این اظهار نادرست بوده باشد. در تور کیش سری هم به این کشتی تاریخی بزنید

 

_یونانی.jpg


اما آن چه که به توریستی بودن این کشتی فرسوده غول پیکر اهمیت می دهد موقعیت آن در غرب جزیره و در هنگام غروب خورشید است . غروب خورشید در سواحل کیش از مناظر بسیار جذاب و تماشایی است . درخشش آخرین شعاع های نور خورشید بر پهنه آسمان طیف رنگ های زرد و قرمز و نارنجی و سایه روشن های لکه های ریز و درشت ابر تابلویی چنان زیبا و خیال انگیز را در پشت کشتی یونانی پدید می آورد که نظیر آن را کمتر می توان یافت . از این روست که هر روزه گروه زیادی از گردشگران تور کیش  و مشتاقان با دوربین هایشان به محل کشتی یونانی می روند و به تماشا و عکسبرداری از این منظره زیبا و خیال انگیز میپردازند.

 

شهر حریر :

_حریر_4.jpg

شهر حریره با قدمت 800 ساله بازمانده شهر پیشین کیش است و در میانه کرانه شمالی جزیره قرار دارد.

گستره پستی و بلندی‌ها و خرابه‌های شهر قدیمی حریره حدود ۱۲۰هکتار وسعت دارد. این وسعت بازگو کننده این مطلب است که روزگاری شهری بزرگ و آباد در این منطقه وجود داشته و جمعیت کثیری را در خود جای می‌داده است.

دوران طلایی شهر حریره کیش از سال ۳۶۷ تا ۹۱۲ هجری قمری بوده‌است. آن چه امروزه از این شهر بر جای مانده حجمی از معماری شهری است.

اما کمتر و به ندرت تاق‌ها و پوشش‌ها و سقف‌های سالمی بر جای مانده است جز در پاره‌ای موارد که پوشش‌های تاقی شکل سنگی از گزند تخریب در امان مانده‌اند.

حریره از جاذبه‌های کم‌نظیر جزیره تور کیش است که روزگاری بندر مهم و مرکز ارتباطی میان هند و چین با ایران و اروپا بوده و امروزه بقایای آن بصورت پشته‌های خاکی بزرگ بجا مانده است .

این شهر در حال حاضر به صورت پشته‌های بزرگی از بناهای سنگی از ملاط ساروج وگچ دیده می‌شود و پهنه آثار آن 3 کیلومتر در یک کیلومتر تخمین زده می‌شود.

با کاوش‌های باستان‌شناسان، مجموعه‌های خانه اعیانی، حمام و محدوده صنعتی و مسجد آن برای بازدید گردشگران تور کیش  مهیا شده است.

بقایای شهر حریره در امتداد ساختمان‌های بندرگاه و دفاتر آن، قابل رویت است. طبق نظر سازمان میراث فرهنگی، شهر حریره 800 سال قدمت دارد.

بندر شهر تاریخی حریره، یک شهر یک‌پارچه و متمرکز با معماری برونگرا بوده و از معماری دفاعی و درونگرای دیگر شهرهای تاریخی ایران در آن نشانی نیست.

انتخاب این بخش از جزیره برای ایجاد شهر حریره طبیعی‌ترین و معقول‌ترین انتخاب بوده است. و هر ساله توجه گردشگران تور کیش را به خود جلب می نماید

به این دلیل که ساحل صخره‌ای مرتفع آن از سطح دریا تقریبا 10 متر بلندتر است و وجود 3 خلیج و دماغه که نقش بندرگاه طبیعی دارد و همچنین دریای نسبتاً آرامتری از دیگر کرانه‌ها و سواحل جزیره خود عامل شکل‌یری شهر در ساحل شمالی شده است.

 

_حریر_3.jpg

_حریر.jpg

 

خانه اعیانی کیش :

یکی دیگر از جاذبه های جزیره کیش می باشد که زیاد به آن توجه نمی شود اما یادگار خانه های باستانی و چند خانواری است که در بیشتر شهرستان های یزد و کاشان به چشم می خورد و دارای وسعت زیادی می باشد. آثاری که در این خانه به جا مانده از جمله کاشی های ستاره ای شکل، مانند کاشی هایی هستند که در دوره ایلخانی در بناهایی چون سلطانیه و تخت سلیمان استفاده شده است. همین امر نشان می دهد که این عمارت متعلق به یکی از افراد ثروتمند کیش می باشد. در تور کیش سری هم به این بنای تاریخی بزنید

 

_اعیانی_کیش_5.jpg

_اعیانی_کیش.jpg

_اعیانی_کیش_2.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش دی 94

تور کیش نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش,اماکن دیدنی کیش,جاذبه های گردشگری کیش,مکان های دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره پارمیس یکی از بزرگترین و مجهزترین هتل های جزیره ی کیش می باشد،که در موقعیتی عالی،نزدیک به مراکز خرید و مناطق تفریحی واقع شده است.اين هتل در سال 1385 افتتاح گرديده و یکی از پر طرفدارترین هتلهای جزیره در بین مسافران تور کیش می باشد که از لحاظ کیفیت سرویس دهی و غذایی , تنوع اتاقها , موقعیت مرکزی در جزیره , برخورد خوب پرسنل پیشرو در میان هتلها می باشد.

 

_پارمیس_کیش.jpg

امکانات هتل پارمیس :

سالن بیلیارد ،  استخر سونا ،  جکوزى ،  ،  کافى شاپ ،  کافى نت ،  سالن همایش و...  اشاره کرد .اگر به دنبال آرامش و استراحت در یک مکان آرام می باشید با تور کیش در این هتل مجلل همراه شوید.

 

_پارمیس_کیش_5.jpg

_پارمیس_کیش_4.jpg

_پارمیس_کیش_3.jpg

 

هتل 4 ستاره سارا کیش که در سال 1388 در مراکز تفریحی و تجاری کیش بنا شد. این هتل از 4 طبقه و 72 اتاق تشکیل شده است که اتاق ها دارای امکانات رفاهی برای مسافران و میهمانان می باشد. این هتل دسترسی بسیار مناسبی به بازارهای پردیس 1 و 2، بازار مرکز تجاری، پانیذ، هایپرمارکتدارد و به دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک ها نزدیک می باشد. هتل سارا کیش به صورت بسیار زیبا و دلنشینی طراحی شده است و محیطی بسیار آرام و مناسب را برای میهمانان تور کیش فراهم آورده است. هتل  چهار ستاره سارا اقامتگاهی زیبا در قلب مراکز تجاری  و تفریحی جزیره کیش است. این هتل دسترسی آسانی به مراکز خرید ، بازارها و نیز اماکن گردشگری و تفریحی چون دریا و اسکله تفریحی دارد. با اقامت در این هتل تور کیش می توانید از چشم اندازهای تماشایی دریا لذت ببرید و با اجاره اتومبیل های سال لحظات مهیجی را تجربه کنید. به چایخانه سنتی هتل بروید و یا از غذاهای لذیذ و مطبوع رستوران میل کنید. هتل سارا از گزینه های زیبای اقامتی در کیش است که می تواند لحظات به یاد ماندنی را برای شما رقم بزند.

 

امکانات هتل سارا کیش:

رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، تهویه مطبوع، تلفن، تلویزیون، یخچال، سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت بی سیم، آسانسور، خشکشویی، سالن پذیرایی، آنتن مرکزی، مینی بار، تاکسی سرویس،خدمات خانه داری 24ساعته، فضای سبز، اعلام حریق، پاورسوئیچ، اینترنت داخل لابی و... . برای استفاده از امکانات این هتل با تور کیش همراه شوید.

آدرس : جنب بازارپردیسان ،خیابان رودکی

 


 

 

هتل ستاره طلایی کیش

_ستاره_طلایی_کیش_1.jpg

هتل ستاره طلایی کیش در شمار هتل های 3 ستاره کیش قرار دارد. این هتل کمی از مراکز خرید دور است از این رو امکانی که هتل برای میهمانان گرامی تور کیش خود قرار داده سرویس بازار است که موجبات راحتی گردشگران تور کیش را فراهم میکند. اتاق های این هتل بسیار تمیز است و نسبت به هتل های دیگر کیش از قیمت مناسب تری برخوردار است. هتل ستاره طلایی کیش به برخی از مراکز تفریحی کیش بسیار نزدیک است از جمله پارک آهوان که فاصله کمی تا این هتل دارد.  این هتل از آرامش بسیار خوبی برخوردار است و و مهیمانان تور کیش می توانند تعطیلات خوبی را در آن سپری کنند.

امکانات هتل ستاره طلایی کیش:

لابی، رستوران با انواع غذاهای ایرانی برای میهمانان تور کیش ، کافی شاپ، تلویزیون، یخچال، سرویس ایرانی، صندوق امانات شخصی و...

_ستاره_طلایی_کیش_2.jpg

_ستاره_طلایی_کیش_3.jpg

_ستاره_طلایی_کیش_4.jpg

_ستاره_طلایی_کیش_5.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش دی 94

تور کیش بهمن 94 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش,معروف ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل گراند کیش _کیش.gif_کیش.gif_کیش.gif Kish Grand Hotel

هتل 3 ستاره گراند کیش Kish Grand Hotel روبروی بازار ونوس در فضایی به وسعت 6400 متر مربع بنا شده است.این هتل از دریا حدود 7 دقیقه و از نزدیکترین بازار تا هتل یعنی بازار ونوس حدود 5 دقیقه فاصله دارد و در کل نسبت به بازارهای تجاری کیش در موقعیت بسیار خوبی واقع شده است.این هتل دارای 60 اتاق می باشد که اکثر این اتاق ها دارای بالکن هستند و رو به دریا می باشند.این هتل ظرفیت پذیرش 200 میهمان تور کیش را دارد.هتل گراند کیش امکان بازدید از هتل داریوش و همچنین تخفیف 30 درصدی پارک دلفین ها را به به میهمانان خود ارایه می دهد.در ضمن هتل گراند کیش خدمات رایگان صبحانه و ترانسفر رفت را در اختیار میهمانان خود می گذارد.

 -گراند-کیش.gif

امکانات و تصاویر هتل گراند کیش:

لابی،رستوران با انواع غذاهای فرنگی و دریایی،چایخانه سنتی،کافی شاپ، پارکینگ،صندوق امانات،سیستم گرمایش،تلویزیون،یخچال،سونا و جکوزی،اینترنت بی سیم، کافی نت، آسانسور، خشکشویی، مینی بار، تاکسی سرویس، سیستم اعلام حریق، ماهواره، لاندری، خودپرداز، فضای سبز، تهویه مطبوع و...

-گراند-کیش-1.gif

-گراند-کیش-2.gif 

هتل آرامش کیش _کیش.gif_کیش.gif_کیش.gif_کیش.gif Kish Aramesh Hotel

هتل آرامش کیش Kish Aramesh Hotel یکی از هتل های سه ستاره تاپ جزیره می باشد که درسال 1390 در بلوار دریا کیش و در مقابل بازار زیتون بنا شده است. این هتل به دریا و اسکله تفریحی و بازارها و مکان های گردشگری بسیار نزدیک است. تعدادی ازاتاق های این هتل مشرف به دریا و تعدادی هم مشرف به جزیره می باشد. فاصله این هتل تا فرودگاه کیش با ماشین 20 دقیقه می باشد.رستوران هتل با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی اماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد.

-آرامش-کیش.gif

-آرامش-کیش-4.gif

امکانات و تصاویر هتل آرامش کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، برق ضطراری،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، سیستم اطفای حریق، استقبال فرودگاهی، صبحانه بوفه، اینترنت، تورها ی تفریحی و...

-آرامش-کیش1.gif

-آرامش-کیش-2.gif



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل گراند کیش,هتل های 3 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,ارزان ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

_پارمیس_کیش_2.jpg

هتل پارمیس یکی از هتل های 5 ستاره کیش می باشد که امکانات آن شامل سالن بیلیارد ،  استخر سونا ،  جکوزى ،  ،  کافى شاپ ،  کافى نت ،  سالن همایش و... برای میهمانان تور کیش اشاره کرد.

 

وجه تمایز هتل پنج ستاره پالاس کیش به هتل های موجود در جزیره زیبای کیش، استخر روباز در طبقه پانزدهم و سالن سینما به گنجایش 264 صندلی و سالن مجلل فرهنگی جهت برگزاری نمایشگاه های هنری و فرهنگی  می‌باشد. برای اقامت در این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید.

 

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری کیش

تور کیش زمستان 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,معروف ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل4 ستاره هلیا کیش در محیطی سبز و بسیار زیبا در بین میدان ساحل و میدان امیرکبیر واق شده است. این هتل با دریا فاصله بسیار کمی دارد و در منطقه سیاحتی جزیره زیبای کیش قرار گرفته است که این خود یک امتیاز برای این هتل تور کیش محسوب می شود. نمای داخل هتل بسیار سرسبز بوده و دارای آبنماهای زیبایی می باشد.

_هلیا_کیش.jpg

نزدیکی به دریا و مراکز خرید یکی ازمهمترین  دلایل انتخاب هتل هلیا می باشد. اگر به قصد بازدید از جاذبه های گردشگری و خرید به کیش می روید به رزرو این هتل فکر کنید. این هتل اقامتگاهی 4 ستاره در نوار سیاحتی جزیره کیش است و در نزدیکی اسکله تفریحی قرار دارد. هتل هلیا با فراهم نمودن امکانات رفاهی و تفریحی مناسب سعی کرده است تا استراحتگاهی آسوده برای مسافران و گردشگران تور کیش مهیا سازد.

کافی شاپ هتل به صورت 24 ساعته که اینترنت آن نیز فعال است آماده پذیرایی از مهمانان عزیز می باشد. همچنینرستوران هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی خوبی از مهمانان تور کیش پذیرایی می کنند. هتل هلیا کیش دارای اتاقهای 2 تا 5 تخته می باشد و این اتاق ها امکاناتی نظیر تلویزیون LCD، یخچال با مینی بار، صندوق امانت شخصی، آلارم بیدار باش و نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل را دارا می باشد.

هتل هلیا کیش از سرویس منظم فرودگاهی برخوردار بوده و نیز ماشین های مدل بالا و مدرن در تمام ساعات آماده سرویس دهی به مسافرین گرامی می باشد. مهمانان عزیز تور کیش می توانند به وسیله برنامه های تفریحی و گردشگری هتل برای خود و خانواده خود لحظات شاد و مفرحی را رقم بزنند. فاصله هتل هلیاکیش تا مرکز خرید زیتون تقریبا 150 متر می باشد و ادامه مسیر به سمت بلوار فردوسی می توان به بازارهای هایپرمارکت، پردیس 1 و 2 و نیز بازار پانیذ دسترسی داشت.

 

_هلیا_کیش_3.jpg

 

امکانات هتل هلیا کیش :

روم سرویس 24 ساعته، کافی شاپ 24 ساعته، سیستم پخش دیجیتالی شبکه و فیلم در اتاق ها و سوئیت ها، سالن کنفرانس، اینترنت پر سرعت رایگان، استقبال در فرودگاه، اتومبیل بدون راننده، گشت 24 ساعته انتظامات، آشپزخانه مجهز، گاو صندوق شخصی، امکان نگهداری کودک، نمازخانه، آب تصفیه شده شیرین برای حمام، دستگاه ژنراتور تولید برق، انبار نگهداری چمدانها بعد از تخلیه اتاقها تا زمان پرواز، دسترسی آسان به مرکز همایشها و تالار شهر، خشکشویی و... . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید.

 

_هلیا_کیش_2.jpg

 

 هتل 4 ستاره سورینت مریم به عنوان یکی از هتل های سورینت معرفی شد. این هتل در میدان امیر کبیر که یکی از میادین اصلی و مرکزی کیش میباشد واقع شده است. این هتل شامل 4 طبقه می باشد که از 56 اتاق و سوئیت تشکیل شده است. معماری این بنا تحت تاثیر معماری اروپایی می باشد. این هتل تور کیش در نزدیکی ساحل دریا و اسکله، مراکز خرید(بازار پردیس 1و2 ، بازارهای مروارید، هایپر مارکت، مرکز تجاری و...)، تالار شهر قرار دارد.

_سورینت_مریم_1.jpg

 

امکانات  هتل سورینت مریم :

 وسایل الکترونیکی از جمله روشنایی، سرمایش و گرمایش، تهویه و... می باشد و همزمان با ورود مسافر فعال می شود. سرویس تلویزیون اینترنتی IPTV یکی از خدمات قابل تامل در این سورینت مریم می باشد... اگر مایل به اقامت در این هتل مدرن هستید با تور کیش همراه شوید .

 

_سورینت_مریم_4.jpg

_سورینت_مریم_7.jpg

_سورینت_مریم_6.jpg

 

 مطالب مرتبط :

تور کیش پاییز 94

تور کیش آذر 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش,هتل های خوب کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های معروف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آبان 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد